Gå til innhold

Helly Hansen Hellytex jakker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det finnes mindre enn 8 år, men de er ikke så store i størrelsen. Min 5-åring (gutt) bruker str. 8 år nå, og det går helt fint. Storebroren på 7 har vokst ut av den. Dette er en 2 år gammel modell, men jeg tror ikke størrelsene er endret noe særlig.

Jeg vet ikke om det finnes mindre enn 8 år, men de er ikke så store i størrelsen. Min 5-åring (gutt) bruker str. 8 år nå, og det går helt fint. Storebroren på 7 har vokst ut av den. Dette er en 2 år gammel modell, men jeg tror ikke størrelsene er endret noe særlig.

Jeg har ei lita jente. Ho prøvde str. 8 år og druknet. Det er i hvertfall ett år til ho kan bruke den. Kanskje også to år.

Så jeg får nok drømme om ei ordentlig Gore Tex/Helly Tec jakke til ho et par år til.

Det hadde bare vært så superpraktisk nå da ho skal begynne på skolen. Så slipper ho å bære med både vanlig jakke og regnjakke.

Jeg har ei lita jente. Ho prøvde str. 8 år og druknet. Det er i hvertfall ett år til ho kan bruke den. Kanskje også to år.

Så jeg får nok drømme om ei ordentlig Gore Tex/Helly Tec jakke til ho et par år til.

Det hadde bare vært så superpraktisk nå da ho skal begynne på skolen. Så slipper ho å bære med både vanlig jakke og regnjakke.

Har du sett på Skogstad sine jakker? De er veldig fine og går ned til 4 år tror jeg. Gutten min hadde en Skogstad jakke i hele fjor vinter og var aldri våt.

Annonse

Så noen som skrev her nylig om Skogstad vs Stormberg jakker til barn.

Så du kan jo sjekke om Stormberg kan være noe...

http://www.google.com/search?q=stormberg+jakke&hl=no&lr=&start=10&sa=N

Ringte til XXL i går. De forhandler Stormberg. De sa at de ikke hadde i str. 6 år.

Men takk for tipset.

Ringte til XXL i går. De forhandler Stormberg. De sa at de ikke hadde i str. 6 år.

Men takk for tipset.

De har en barnejakke ned til str. 4 år, men vet ikke om det er den du er på jakt etter.

Du kan jo se på http://www.xxl.no/ - søkeord skare jakke barn i søkefeltet.

Er det denne du tenker på?

Helly Hansen

JR COASTAL JACKET

Klassisk 3/4 lang jakke i vanntett, vindtett og ventilerende Helly Tech. Jakken har hette som kan pakkes i kragen.

I såfall har dem en igjen i str. 6 år rød på G-sport Triaden (Lørenskog). Den var til og med på salg.

Helly Hansen

JR COASTAL JACKET

Klassisk 3/4 lang jakke i vanntett, vindtett og ventilerende Helly Tech. Jakken har hette som kan pakkes i kragen.

I såfall har dem en igjen i str. 6 år rød på G-sport Triaden (Lørenskog). Den var til og med på salg.

Jeg vet ikke hva jakka heter, men jeg er ute etter en allværsjakke (ikke regnjakke). Var dette en regnjakke eller??? Dessverre bor jeg for langt unna Lørenskog. MEN jeg skal ta en liten runde til for å se om jeg finner noe i nærområdet her.

Uansett: Takk for at du fortalte at det finnes i str. 6 år.

Annonse

De har en barnejakke ned til str. 4 år, men vet ikke om det er den du er på jakt etter.

Du kan jo se på http://www.xxl.no/ - søkeord skare jakke barn i søkefeltet.

Nei, dette er en vanlig vinterjakke. Ønsker en høst/vårjakke. Helt vanlig allværsjakke men med Gore Tex eller Helly Tec.

Har selv en med Helly Tec, og det fungerer perfekt også i tungt regnvær.

Dersom ho hadde hatt en slik kunne ho alltid gått med den - selv ved regn eller om det begynner å regne i løpet av dagen. Da slipper ho å ha med egen regnjakke som man blir klam i.

Men jeg må nok jobbe mer med saken....

Helly Hansen

JR COASTAL JACKET

Ringte til slutt direkte til Helly Hansen. De hadde bare en slik jakke, og den heter Clive. Pris 599,-. Fikk da bestilt denne via en lokal leverandør:-)

Til slutt gav jeg helt opp, og ringte direkte til Helly Hansen for å spørre om de har noe slikt i det hele tatt. Og jammen hadde de ikke det. En jakke fantes i Helly Tec str. 116. Clive het den.

Har nå fått bestilt denne via en lokal leverandør, og de regnet med å ha den her på mandag eller tirsdag.

Jeg vet ikke hva jakka heter, men jeg er ute etter en allværsjakke (ikke regnjakke). Var dette en regnjakke eller??? Dessverre bor jeg for langt unna Lørenskog. MEN jeg skal ta en liten runde til for å se om jeg finner noe i nærområdet her.

Uansett: Takk for at du fortalte at det finnes i str. 6 år.

Fint at det ordnet seg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...