Gå til innhold

Regntøy igjen, hva er egentlig best?

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven

Av og til har jeg en misstanke om at ting blir overdramatisert. Men vi var jo ikke så opplyste den gang. Og å si noe slikt her er vel som å banne i kirken :o)

Jo, kan være enig i det, overdramatisering er det som "selger"

Spesielt når man kan henge ut et slikt merkenavn som HH

Mvh

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Her finner du mer info. om ftalater og andre fæle greier

http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=1241

Ok, si jeg er litt trangrodd. Men er ikke dette stoffet mest farlig i leker som barn tygger på? Sånne leker for veldig små barn? Jeg nekter å bli hysterisk men nå hadde ikke mine barn så mye leker når de var små så jeg kan kanskje slappe av. Tygde de på ermene så var det helst genserne det gikk ut over og ikke regnjakken. Jeg nekter å bli hysterisk men det er jo bra de påpeker det da.

Ok, si jeg er litt trangrodd. Men er ikke dette stoffet mest farlig i leker som barn tygger på? Sånne leker for veldig små barn? Jeg nekter å bli hysterisk men nå hadde ikke mine barn så mye leker når de var små så jeg kan kanskje slappe av. Tygde de på ermene så var det helst genserne det gikk ut over og ikke regnjakken. Jeg nekter å bli hysterisk men det er jo bra de påpeker det da.

Jenta mi på 4 år tygger på regnjakka si, øverst oppe på glidelåsen. Jeg sier hun ikke må gjøre det, men uvanen er vond å vende!

Kizza1365380506

Jenta mi på 4 år tygger på regnjakka si, øverst oppe på glidelåsen. Jeg sier hun ikke må gjøre det, men uvanen er vond å vende!

Veldig vond å vende. Jeg har ikke antall på hvor mange gensre som er oppspist på ermet og, som du sier, i halsen. Akk ja. Det gir seg ikke før langt opp i tenårene iallefall ikke på gutter. Nå er det tråden i hettegenseren som må unngjelde.

Veldig vond å vende. Jeg har ikke antall på hvor mange gensre som er oppspist på ermet og, som du sier, i halsen. Akk ja. Det gir seg ikke før langt opp i tenårene iallefall ikke på gutter. Nå er det tråden i hettegenseren som må unngjelde.

Mannen min har en annen uvane. Når han skal stappe t-skjorta ned i buksa, dytter han den hardt nederst på ryggen (ned mot rompa) med det resulat at de fleste t-skjortene får et digert hull midt bak, ca 10 cm opp.... :-(

Gjest Flystripa

Nyeste Foreldre og Barn konkluderer med at Kapp Ahls modell Kax er best. Gode resultater på test av vanntetthet, slitesterkhet og sikkerhet.

På andre plass kom dressen fra H&M.

Det dumme er at strikkene under bena er sydd fast. Det er en slitedel = må være hardgummi, eller knapphull-strikk.

Er på regntøyjakt jeg også...

Annonse

Gjest Fenrisulven

Det dumme er at strikkene under bena er sydd fast. Det er en slitedel = må være hardgummi, eller knapphull-strikk.

Er på regntøyjakt jeg også...

Hvorfor er det egentlig dumt? Vanskelig å skifte hvis den ryker kanskje.

Men som jeg har skrevet i et gammelt innlegg, vi har hatt H&M og Reflex i 1 1/2år nå og på H&M er det fastsydde strikker som har holdt veldig bra.

På Reflex er det knapphullstrikk og den har vært elendig.

Jammen ikke lett det her, man vil jo ha mest mulig for pengene og at de håpefulle skal få noe som er bra.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...