Gå til innhold

kl er 04.00 og her sitter jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest sofie34

får ikke sove...har magen full av elefanter og vil bare komme meg avgårde.

Flyet går ikke før om 12 timer, og skjønner ikke hvordan jeg skal få tida fram til da unna.

Stirrer på bilde av vår lille og klarer ikke helt å forstå at nå er vi virkelig snart på vei for å få møte vårt andre lille vidunder.

Storesøster har hver dag nå klisteret et nytt rødt hjerte på "nedtellingskalenderen" og de siste dagene har det kommet frydefulle utbrudd stadig vekk som "å, mamma jeg gleder meg sånn, jeg er sååå spent".

Jeg tar med datamaskin til Kina, så skal prøve å sende noen små rapporter om hvordan vi har det til dere her hjemme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193740-kl-er-0400-og-her-sitter-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ønsker dere en god reise. dere får sikkert en flott tur!!!

Dere må kose dere, og ikke glem å sende stemningsrapport til oss andre som venter i spenning....

Selv håper vi på etiopiareise i første halvår av 2006, (og jeg lurer på om jeg skal begynne med de røde hjertene allerede nå)

I dag er min første dag på jobb etter 1 år + ca 4 mnd hjemme... gleder og gruer meg...tenk neste uke har vi barnehagejente (+ ei på videregående)

Nå må jeg stikke!!!

Annonse

htg1365380741

Hei,

God tur fra meg også. Håper vi hører fra dere på turen, for jeg tror kanskje noen vi kjenner fra adopsjonskurs skal reise sammen med dere, og tror ikke de har med data'n (?). Er så spennenede å følge med!!:)

Lykke til med alt og kos dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...