Gå til innhold

Hvor lang tid til vi får reisedato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor lang det kan ta før vi får reisedato (til Kina) etter tildeling?

Nå begynner jeg allerede å bli utålmodig, etter halvannen uke etter tildeling!!

Jeg vil så gjerne reise å hente datteren vår, skulle gjerne ha reist i går.

Håper alle fall vi får reist i løpet september, noe jeg også regner med.

mvh

Skrevet

Har fått vite ca reisedato. Har sendt deg e-post

Skrevet

Jippi. Jeg sitter på jobb nå og gleder meg til å komme hjem i ettermiddag.

klem

Skrevet

Er datoen langt frem i tid? Jeg fikk nesten vondt i magen nå, jeg.

Gleder meg så jeg hopper nesten i taket!

mvh

Skrevet

Er du hos VB? Vi skal kanskje alle reise med samme fly fra Kastrup. Jeg er så spent på reisedato. Hører til AF. Kan du sende meg en mail om dine rykter?

[email protected]

Skrevet

Er du hos VB? Vi skal kanskje alle reise med samme fly fra Kastrup. Jeg er så spent på reisedato. Hører til AF. Kan du sende meg en mail om dine rykter?

[email protected]

Vi har Verdensbarn og avreisedatoen vår til Kina ser ut til å bli 22. september. Hvilken avreisedato har AF? Trodde at AF genrelt sett hadde kortere periode mellom tildeling og avreise enn det Verdens Barn har?

Skrevet

Vi har Verdensbarn og avreisedatoen vår til Kina ser ut til å bli 22. september. Hvilken avreisedato har AF? Trodde at AF genrelt sett hadde kortere periode mellom tildeling og avreise enn det Verdens Barn har?

Regner med at AF kommer med foreløpig reisedato i morgen. Sist månede reiste AF, VB og Inoradopt sammen. Spennende!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...