siro Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Er det noen som vet hvor lang det kan ta før vi får reisedato (til Kina) etter tildeling? Nå begynner jeg allerede å bli utålmodig, etter halvannen uke etter tildeling!! Jeg vil så gjerne reise å hente datteren vår, skulle gjerne ha reist i går. Håper alle fall vi får reist i løpet september, noe jeg også regner med. mvh 0 Siter
midnattsol Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Har fått vite ca reisedato. Har sendt deg e-post 0 Siter
siro Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Har fått vite ca reisedato. Har sendt deg e-post Jippi. Jeg sitter på jobb nå og gleder meg til å komme hjem i ettermiddag. klem 0 Siter
siro Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Har fått vite ca reisedato. Har sendt deg e-post Er datoen langt frem i tid? Jeg fikk nesten vondt i magen nå, jeg. Gleder meg så jeg hopper nesten i taket! mvh 0 Siter
Kama Midt N Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Er du hos VB? Vi skal kanskje alle reise med samme fly fra Kastrup. Jeg er så spent på reisedato. Hører til AF. Kan du sende meg en mail om dine rykter? [email protected] 0 Siter
midnattsol Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Er du hos VB? Vi skal kanskje alle reise med samme fly fra Kastrup. Jeg er så spent på reisedato. Hører til AF. Kan du sende meg en mail om dine rykter? [email protected] Vi har Verdensbarn og avreisedatoen vår til Kina ser ut til å bli 22. september. Hvilken avreisedato har AF? Trodde at AF genrelt sett hadde kortere periode mellom tildeling og avreise enn det Verdens Barn har? 0 Siter
Kama Midt N Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Vi har Verdensbarn og avreisedatoen vår til Kina ser ut til å bli 22. september. Hvilken avreisedato har AF? Trodde at AF genrelt sett hadde kortere periode mellom tildeling og avreise enn det Verdens Barn har? Regner med at AF kommer med foreløpig reisedato i morgen. Sist månede reiste AF, VB og Inoradopt sammen. Spennende!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.