Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vår datter skal i morgen slutte i barnehagen hun har vært i de siste 3 år. Og hun vil gjerne gi de ansatte en avskjedsgave. Det er snakk om 5 ansatte som er på jobb akkurat nå. Det som er litt spesielt er at hele barnehagen skal bli spesial-barnehage så de fleste av de ansatte slutter også i morgen. Hva ville dere gjort i dette tilfellet?

Skrevet

Vin kanskje? Eller er det kanskje ikke politisk korrekt å gi til barnehage ansatte? Blomster, en god håndkrem, eller kanskje en kurv med litt ost og kjeks som de kan kose seg med i lunsjen?

Skrevet

Da sønnen vår sluttet nå før sommeren fikk de ansatte en kokebok - var veldig popuslært.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vin kanskje? Eller er det kanskje ikke politisk korrekt å gi til barnehage ansatte? Blomster, en god håndkrem, eller kanskje en kurv med litt ost og kjeks som de kan kose seg med i lunsjen?

Jeg synes vin var et glimrende forslag ;)

Skrevet

Jeg synes vin var et glimrende forslag ;)

Jeg husker jeg fikk vin da jeg jobbet i barnehagen både til jul og avsluttning av året, jeg syns også det var supert. Men folk var ikke fullt så "riktige" for ti-tolv år siden.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg husker jeg fikk vin da jeg jobbet i barnehagen både til jul og avsluttning av året, jeg syns også det var supert. Men folk var ikke fullt så "riktige" for ti-tolv år siden.

Tror det er vanlige å gi vin nå og.. Er det ikke?? Spørs vel kanskje på b.hg. =)

Skrevet

Du har fått mange fine svar, og jeg vil bare go deg et tips som min 6 åring gjorde ved barnehageslutt.

Han malte glassmaling på vinglass, og skrev navnet til den som skulle få dette på stetten. Så skrev vi med små bokstaver navnet hans og årstall.

Lykke til med avslutningen!

Skrevet

vi blir glad uansett hva vi får. Det vi får mest av er vin, blomster og sjokolade på vår avdeling, mens på de andre avdelingene får de leker til avdelinga.

Vet ikke helt hva det kommer av:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...