Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er mye mygg og sånn på mallorca? hva gjør jeg om babyen blir stukket av mygg?

Skrevet

Da jeg var der i fjor var det ikke et eneste insket å se - det var i september :)

Skrevet

Vi var der i august i fjor, og jeg kan ikke huske at jeg så en eneste mygg.

Gjest teatrika
Skrevet

Eurax fungerer perfekt på myggstikk. Det er kløedempende. Men som de andre skriver her, jeg tror ikke det er mygg på Mallorca:-)

Gjest amparro
Skrevet

Da jeg var der i fjor var det ikke et eneste insket å se - det var i september :)

Ikke en mygg i juli heller! :-)

Skrevet

Vi var på Alcudia i juni og da var det mye mygg. Jeg var på apoteket der nede og kjøpte salve til minsten på 2 år som hjalp veldig.

Skrevet

Jeg er mye plaget med mygg/knottstikk (jeg får stikk når ingen andre får...), men derfor er Mallorca en av mine favorittsteder. Har, så vidt jeg husker, aldri fått et eneste myggstikk der.

Skrevet

Vi merket ikke noe til det da vi var der i sommer.

Gjest miiskito
Skrevet

Jeg husker jeg hadde kjole med bar rygg og fikk hele rygge stukket opp. Det var i juli 198... ett eller annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...