Gå til innhold

Pampers eller Libero?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Åsemor

3

• chanti

2

• Sofies mamma

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pampers eller Libero. ;-)

Varierte med størrelse og alder.

Skrevet

Pampers eller Libero. ;-)

Varierte med størrelse og alder.

Og KJØNN!

Det var ihvertfall mitt inntrykk fra barselgruppa + diverse venninner som hadde baby samtidig med meg.

For ihvertfall slik bleiene var dengang, så gikk Pampers høyere opp på ryggen enn Libero, hvilket var en stor fordel når man har gutt! ;-)

For pga pungen går ikke b*sjen så mye framover, men desto mer bakover og dermed også oppover! ;-)

Skrevet

Det har variert. I perioder holder Pampers best på varene, i andre perioder Libero.

Nå som guttepjokken er større er det bare Pambers Easy Up som gjelder. De er så myke at de nesten er som truser.

Han bruker forøvrig bleie bare på natta nå, og de holder tett for det aller meste.

Annonse

Skrevet

Jeg har alltid sverget til Pampers for mine tre. Andre liker bedre Libero. Det har nok sammenheng med fasong på rompa kanskje?

Skrevet

Og KJØNN!

Det var ihvertfall mitt inntrykk fra barselgruppa + diverse venninner som hadde baby samtidig med meg.

For ihvertfall slik bleiene var dengang, så gikk Pampers høyere opp på ryggen enn Libero, hvilket var en stor fordel når man har gutt! ;-)

For pga pungen går ikke b*sjen så mye framover, men desto mer bakover og dermed også oppover! ;-)

Jeg har tre jenter og alle har hatt en tendens til å bæsje "bakover" ;-)

Muligens derfor Pampers er vår favoritt!

Skrevet

Nå er det en stund siden jeg hadde bleiebarn (1998-2003), men de lilla Pampersene var i en særklasse!

Libero tisset begge rett gjennom, særlig om natten, men med Pampers kunne jeg telle på en hånd tror jeg de gangene Lille Frø tisset gjennom i alle fall.

For ordens skyld har jeg en gutt og ei jente.

Gjest betasuppe
Skrevet

Synes begge er bra, men synes Pampers Active Fit er suveren!

Skrevet

Jeg har tre jenter og alle har hatt en tendens til å bæsje "bakover" ;-)

Muligens derfor Pampers er vår favoritt!

He he, kanskje du har rett i at det er fasongen på rumpa som avgjør og ikke kjønn! ;-)

Skrevet

Her går det i pampers active fit. Synes forsåvidt begge holder like godt på varene men libero sin bleie er så utrolig brei mellom bena. Selv om gutten her ikke krabber enda så ser jeg at han fikk mye bedre bevegelighet med pampers

Skrevet

He he, kanskje du har rett i at det er fasongen på rumpa som avgjør og ikke kjønn! ;-)

Vi får ta en spørreundersøkelse på dette og dele rompa inn i kategoriene "spiss", "rund", "smal" osv ;-)

Annonse

Skrevet

Vi får ta en spørreundersøkelse på dette og dele rompa inn i kategoriene "spiss", "rund", "smal" osv ;-)

Og da kan bleiene selges med ulike kategorier for rumpefasong fremfor kilo-intervaller!! ;-)

Har du forresten hørt om faren som første gang skulle ha babyen alene en natt fordi barnets mor skulle på fest?

Moren: Men hvorfor har du ikke skiftet på nurket, da? Bleien er jo helt full!

Faren: Jammen det står jo fra 5 til 8 kilo på pakka!

Skrevet

Enig med morsan. Ha gutter og har alltid sverget til Pampers, mens jentemammaene jeg kjenner har sverget til Libero.

Men ingen regel uten unntak så klart!

Skrevet

Her er det Libero som fungerer . Har med jevne mellomrom prøvd til med pampers , men de duger ikke .

Skrevet

Her er det Libero som fungerer . Har med jevne mellomrom prøvd til med pampers , men de duger ikke .

Har forøvrig to gutter .

Skrevet

Jeg brukte Libero til mine hele bleieperioden. Syntes Pampers lukta vondt og satt dårlig på mine barn.

Har en gutt og ei jente.

Skrevet

Jeg foretrakk definitivt Libero da mine jenter var små. Men innimellom var de i en mellomstørrelse, og vi brukte da Pampers en periode. Men jeg syntes Libero var mer behagelige (i den grad jeg kunne bedømme det...)

Skrevet

Vi gikk for Pampers. Libero-bleiene var altfor tette.

Men dette er noen år siden, mulig det har endret seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...