Gå til innhold

Pampers eller Libero?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Åsemor

3

• chanti

2

• Sofies mamma

2

Mest aktive i denne tråden

Og da kan bleiene selges med ulike kategorier for rumpefasong fremfor kilo-intervaller!! ;-)

Har du forresten hørt om faren som første gang skulle ha babyen alene en natt fordi barnets mor skulle på fest?

Moren: Men hvorfor har du ikke skiftet på nurket, da? Bleien er jo helt full!

Faren: Jammen det står jo fra 5 til 8 kilo på pakka!

Hehehe ;-)

Annonse

thuva1365380402

Har brukt mest Libero, og er veldig fornøyd med de. Bruker mest up & go nå på min sønn som er 2,5 år. Prøvde pampers en liten periode, men disse up & go datt av han, og det var ikke veldig morsomt når bleia lå nedi beinet og ikke der den skulle være. Dette har jeg aldri opplevd med Libero. Så vi synes Libero er best.

Enig med morsan. Ha gutter og har alltid sverget til Pampers, mens jentemammaene jeg kjenner har sverget til Libero.

Men ingen regel uten unntak så klart!

Tror ikke jeg kjenner noen som har sverget til Libero jeg, de jeg kjenner som bruker Libero gjør det bare fordi de bor nærme Kiwi.

Sønnen min fikk utslett av Libero, så han brukte Pampers.

Så da lillesøster kom, trodde vi at Pampers var tingen!

Men hun fikk faktisk soppinfeksjon av den. Jeg har aldri i mitt liv sett noe så grufullt som underlivet hennes da, stakkars lita! Vi var til lege, naturligvis, fikk behandling for soppen. Så byttet vi til Liberobleier, og alt ble greit.

Annonse

Liberobleier lekker og lukter vondt.

Har både en gutt og ei jente, og har brukt Pampers til begge.

Bruker Active fit og Easy Up.

Oij når mitt barn var yngre var det omvendt!

Det nyttet ikke å bruke pampers for det ble ikke levelig i huset samtidig som det ble lekkasje.

Jeg er ikke fornøyd med noen av dem . Lillemor bæsjer som en kanonkule og det går langt oppover ryggen . Vi har prøvd det meste av typer både større og mindre str men hun klarer det alikevel . Og skulle det mot all formodning holde tett lekker det ved beina. Dessuten er liberoen så brei at min lille pudding får gnangemerker på lårene . Så vi bruker begge deler , men Pampersen er den som sitter best .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...