Gå til innhold

Spørsmål om kontantstøtte

Anbefalte innlegg

hks1365380475

MIn lille gutt på 2 år har vært så heldig å få barnehageplass likevel denne høsten. Han starter i barnehage 29. august, og da lurer jeg rett og slett på om vi vil motta kontantstøtte også for august måned eller om den da ble avsluttet i juli. Skal vi melde fra til trygdekontoret om at han har fått barnehageplass, eller "vet" det allerede om dette?

Kan legge til at han har fått heldagsplass.

Takknemlig for hurtig svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193848-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-kontantst%C3%B8tte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får til og med den mnd barnet begynner i barnehagen. (hadde du fått drøyd oppstarten til 1. sep hadde du fått også for den måneden)

Og du må selv melde fra at du har fått plass, men barnehagen sender også ei liste til trygdekontoret, så det nytter ikke å lure...

Gjest Ja, du skal ha for hele august!

Ja, du skal ha kontantstøtte for hele august!

Mitt barn begynte i barnehagen 15. august i fjor. Vi fikk kontantstøtte for hele august. Trygdekontoret sa de alltid betalte ut for hele måneden det gjelder.

Til orientering var dette et trygdekontor i Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...