Gå til innhold

Dokost i oppvaskmaskina?

Anbefalte innlegg

Kjeder meg i kveld. Kom ikke inn på chaten heller - gjør sikkert et eller annet feil.

Men jeg kom til å tenke på dokoster, som har vært oppe til diskusjon her før.

Kan man vaske disse i oppvaskmaskina? Jeg har aldri gjort det - og kommer ikke til å gjøre det heller. Synes det høres grisete ut...

Men - går det an? For det skal da normalt bli reint da, ikke sant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193862-dokost-i-oppvaskmaskina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

15

• Knotten

11

• flisa

9

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Isj - ekkelt, ja. Men det MÅ da bli reint?!

*S*

Hiv litt klorin i såpebeholderen, så blir den garantert rein :P

Ville heller (hvis det i det hele tatt går an å ville noe i denne sammenhengen) tatt den i vaskemaskinen på kokevask. Med forvask og ekstra skylling!

Jeg regner med du kødder og jeg er ikke spesielt fisefin, men hadde jeg fått høre at noen vasket dobørsten i oppvaskmaskina så hadde jeg fått seriøse problemer med å spise noe som helst der.

Joda, det er kødd. Og det sto vel egentlig i hovedinnlegget at jeg aldri kommer til å gjøre det. *S* Men tanken er vel... besnærende (?).

*best å si fra før jeg får barnevernet og hygienepolitiet på døra*

Hiv litt klorin i såpebeholderen, så blir den garantert rein :P

Ville heller (hvis det i det hele tatt går an å ville noe i denne sammenhengen) tatt den i vaskemaskinen på kokevask. Med forvask og ekstra skylling!

Mmmm - vaskemaskina - der sa du jammen noe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...