Gå til innhold

Dokost i oppvaskmaskina?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

15

• Knotten

11

• flisa

9

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Vet - du - i går kveld så sto jeg over doen og skrubbet etter meg selv - - ja, det var ikke pent -og så tenkte jeg at jeg skulle høre med de på DOL om hvor ofte de skiftet ut sin -for det er da unødvendig å vaske den - når det koster 10,- for et nytt sett på butikken. Jeg kjøper konekvent svarte sett :)

Vaske dem? - sånn man gjorde før det - satte den i klorin inne i dusjen i boksen sin - og holdt på å kaste opp...

Nei gitt - svarte sett - og bytt med jevne mellomrom :)

.ville ikke hatt den i nærheten av kjøkkenet engang....

...selv om jeg har hørt de som vasker hele DORINGEN i oppvaskmaskinen - hehe

Gjest Husmoren

Ja, du kan putte både dokoster og tissepotter i oppvaskmaskina, det gjør vi alltid, intet problem!

Det blir jo helt skinnende rent, oppvaskmiddelet dreper enhver bakterie, så jeg skjønner ikke at alle skal tulle med dette.

Her jeg bor er det helt normalt faktisk!

Ja, du kan putte både dokoster og tissepotter i oppvaskmaskina, det gjør vi alltid, intet problem!

Det blir jo helt skinnende rent, oppvaskmiddelet dreper enhver bakterie, så jeg skjønner ikke at alle skal tulle med dette.

Her jeg bor er det helt normalt faktisk!

Mener du det? Eller tuller du nå?

Du tuller, ikke sant?

Annonse

Gjest Husmoren

Mener du det? Eller tuller du nå?

Du tuller, ikke sant?

Nei, hvorfor skulle jeg tulle om det da?

maskinvask og kokevarmt vann er helt desifiserende, derfor er det helt trygt å vaske alt du måtte ønske i oppvaskmaskina.

I vanlig klesvaskemaskin kan du jo vaske tøybleier med møkka i om du vasker på kokevask, det blir nesten det samme!

Og som sagt, alt blir desinfisert i oppvaskmaskina, så du kan trygt vaske fat og kopper sammen med dokosten også.

Gjest Husmoren

Nei, hvorfor skulle jeg tulle om det da?

maskinvask og kokevarmt vann er helt desifiserende, derfor er det helt trygt å vaske alt du måtte ønske i oppvaskmaskina.

I vanlig klesvaskemaskin kan du jo vaske tøybleier med møkka i om du vasker på kokevask, det blir nesten det samme!

Og som sagt, alt blir desinfisert i oppvaskmaskina, så du kan trygt vaske fat og kopper sammen med dokosten også.

Ehehehehe, jeg bare tulla selvfølgelig ;D)

Kommer barnevakten og kaster meg ut på grunn av denne spøken mon tro? Kansje jeg får skylda for at noen følger rådet*epidemi* ;)

Annonse

Vet - du - i går kveld så sto jeg over doen og skrubbet etter meg selv - - ja, det var ikke pent -og så tenkte jeg at jeg skulle høre med de på DOL om hvor ofte de skiftet ut sin -for det er da unødvendig å vaske den - når det koster 10,- for et nytt sett på butikken. Jeg kjøper konekvent svarte sett :)

Vaske dem? - sånn man gjorde før det - satte den i klorin inne i dusjen i boksen sin - og holdt på å kaste opp...

Det æ'kke mulig vel, doring i oppvasken?

Ellers er jeg veldig enig med deg om at dobørsten bør være svart. Jeg finner aldri svart men bare lyseblå, hvite, beige og slike avslørende farger.

Jeg kjører gjerne til nærbutikken din jeg, altså, for å få tak i svart dobørste :)

Hvor har de svarte sett til 10,-? Finner bare hvite til 49,- jeg.

Er du gal mennekse!!! *LOL*

Spør deg selv: HVORren behøver egentlig en dobørste være?

Neste gang du skal bruke den skal du jo ikke akkurat ta oppvasken eller tannpussen med den! *LOL*

Det holder i massevis å ha litt såpe nedi doen og "vaske" børsta nedi der, og heller skifte ut ofte.

Og hvis man er redd for at barn kan få fatt i den: Dette er jo en av mange ting som man må lære barn til, pg så har man evt muligheten til å sette den bort f eks på vaskerommet til barnet har blitt litt større og skjønner at det bør holde seg unna.

Jeg har ihvertfall aldri hatet barn som har interessert seg for dobørsta! ;-)

Nå skal jeg se hva de andre skriver - håper ikke det er noen som faktisk vasker dette i oppvaskmaskina, da! *he he*

Ehehehehe, jeg bare tulla selvfølgelig ;D)

Kommer barnevakten og kaster meg ut på grunn av denne spøken mon tro? Kansje jeg får skylda for at noen følger rådet*epidemi* ;)

Å, takk og pris! :-)

For du var faktisk veldig overbevisende!! Ikke i den forstand at hjeg ble overbevist om at dette var lurt (for det er jo ikke kokvarmt i oppv.maskina! *S*), men slik at jeg ble overbevist om at du faktisk gjorde det! *ha ha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...