Gå til innhold

Dokost i oppvaskmaskina?

Anbefalte innlegg

jeg vet jo ikke hvor du bor....hehe

Det visste du før, så. Hadde vært på besøk hos en forretning som samarbeidet med ditt firma og greier, bodde ikek du i nabobyen min engang i verden også, tru?

Ringer det en bjelle, eller? Sikkert mange år siden vi holdt på med den tråden hvopr det kom frem ;)

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

15

• Knotten

11

• flisa

9

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Det visste du før, så. Hadde vært på besøk hos en forretning som samarbeidet med ditt firma og greier, bodde ikek du i nabobyen min engang i verden også, tru?

Ringer det en bjelle, eller? Sikkert mange år siden vi holdt på med den tråden hvopr det kom frem ;)

jeg har jo ikek hukommelse på en flekk - men det demrer - helt klart - jeg bodde på hybel "oppi der", sant?

Annonse

Nei, hvorfor skulle jeg tulle om det da?

maskinvask og kokevarmt vann er helt desifiserende, derfor er det helt trygt å vaske alt du måtte ønske i oppvaskmaskina.

I vanlig klesvaskemaskin kan du jo vaske tøybleier med møkka i om du vasker på kokevask, det blir nesten det samme!

Og som sagt, alt blir desinfisert i oppvaskmaskina, så du kan trygt vaske fat og kopper sammen med dokosten også.

Phø - sludder og pølsevev! Særlig det siste.

Det æ'kke mulig vel, doring i oppvasken?

Ellers er jeg veldig enig med deg om at dobørsten bør være svart. Jeg finner aldri svart men bare lyseblå, hvite, beige og slike avslørende farger.

Jeg kjører gjerne til nærbutikken din jeg, altså, for å få tak i svart dobørste :)

Correct me if I'm wrong, men mener å ha lest at McDonalds var hjernen bak den geniale idéen å vaske doringen i oppvaskmaskina.

Nå har vel de litt høyere temperaturkrav på sine vaskemaskiner, men læll!!

Annonse

Gjest Calóni

Jeg lurer seriøst på hvordan de som sier de vasker dobørsten, faktisk gjør det i praksis?

Med klut? Mopp? Neglbørsten? Jordan-skrubb?

Oppvaskbørsten, selvsagt? Lar den ligge å bløtgjøre seg godt sammen med oppvasken fra middagen, før jeg skurer alt sammen godt og tørker godt med kjøkkenhåndkleet ;)

• 17 år senere...
org skrev (På 11.8.2005 den 22.53):

Kjeder meg i kveld. Kom ikke inn på chaten heller - gjør sikkert et eller annet feil.

Men jeg kom til å tenke på dokoster, som har vært oppe til diskusjon her før.

Kan man vaske disse i oppvaskmaskina? Jeg har aldri gjort det - og kommer ikke til å gjøre det heller. Synes det høres grisete ut...

Men - går det an? For det skal da normalt bli reint da, ikke sant?

Går helt sikkert an. Ville heller sett den i en bøtte med klorvann. 

Anonymkode: 10cb9...61d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...