Gå til innhold

Fikk ditt barn kniv i dåpsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest uvitende mamma

Husker du hva den heter?

Skal kjøpe kniv til helgens dåp, men det var ikke så lett å lete opp på de to gullsmedene jeg rakk i ettermiddag..

Det ene stedet hadde en kniv til over 1900,- (og jeg husker ikke navnet) og nå sier min mor at hun har sett en lignende kniv på hjemstedets gullsmed til ca 800,-.. Så hun skal kjøpe den i morgen og ta den med hit - 60 mil unna.. Derfor skulle jeg gjerne hatt navnet.. :))

Hva heter kniven barnet ditt fikk og hvordan ser den ut? Ønsker å kjøpe en "pyntekniv" med sølvbeslag på sliren..

Tusen takk for hjelpen!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193863-fikk-ditt-barn-kniv-i-d%C3%A5psgave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest uvitende mamma

Hva med å kjøpe en brukskniv i stedenfor? En "pyntekniv" med sølvbeslag er vel ikke noe å sende poden ut i krattet med :o)

hehe... jo.. men har litt lyst å kjøpe noe som er en "spesiell" dåpsgave, spikkekniver kan vi jo alltids kjøpe senere. Dette blir jo en pyntekniv til bunad.

Men den Tommeliten-kniven kosta en del da... :| Jeg får suse avgårde og sjekke utvalget!

Takk for tips! :)

Gjest ikke er de så dyre heller

hehe... jo.. men har litt lyst å kjøpe noe som er en "spesiell" dåpsgave, spikkekniver kan vi jo alltids kjøpe senere. Dette blir jo en pyntekniv til bunad.

Men den Tommeliten-kniven kosta en del da... :| Jeg får suse avgårde og sjekke utvalget!

Takk for tips! :)

Men en speiderkniv av den minste sorten er både pen og brukbar for spikking når barnet blir større.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...