Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan lager du den fiskedammen....? Vi skal ha bursdag for en 4 åring, men jeg har ikke fantasi nok til å se for meg den fiskedammen :-/

Henge opp et teppe i en døråpning, ungene får en fiskestang (ordentlig en eller et kosteskaft med snor) og fisker over teppet. Bak teppet sitter en voksen og henger på godteposer eller hva det nå måtte være.

Hvordan lager du den fiskedammen....? Vi skal ha bursdag for en 4 åring, men jeg har ikke fantasi nok til å se for meg den fiskedammen :-/

Jeg har et blått laken som jeg har brukt i alle barnebursdagene. På den har jeg festet sjødyr i papir (hummer, ulike fisker, maneter, blekksprut). Sjødyrene er cliparts forstørret og skrevet ut fargeskriver. Fester det i en døråpning og bruker bambusstang (fra en blomsterbutikk) som fiskestang med hyssing og en klype i enden. Stor suksess :-)

Annonse

Gjest amparro

Jeg har et blått laken som jeg har brukt i alle barnebursdagene. På den har jeg festet sjødyr i papir (hummer, ulike fisker, maneter, blekksprut). Sjødyrene er cliparts forstørret og skrevet ut fargeskriver. Fester det i en døråpning og bruker bambusstang (fra en blomsterbutikk) som fiskestang med hyssing og en klype i enden. Stor suksess :-)

Så stilig da! Det skal jeg også gjøre ;-)

Vi gjorde det omtrent slik:

Etter at alle arna hadde kommet, satte de seg i en ring på gulvet med hver sin pakke i fanget, og så spant vi flasketuten peker på forb med gaveoverrekkelse.

Så var det pølser, så frilek, og så kaker, og til slitt fisking av godtepose fra verandaen.

Og da var det ikke tid til mer! :-)

Og femåringer synes vel det er såpass stas å komme hjem til andre og se deres leker, så ytterligere organisering burde være unødvendig. *S*

Gjest 4 år i romjul....

hei. Vi hadde en anderledes skattejakt. Puttet et lite skattekart inni en ballong og blåse den opp og knøt igjen. Blåste opp masse ballonger og så måtte de smelle alle for å finne skattekartet. det synes de var gøy. de holdt på ute a så ble det ikke så mye bråk inne.

Elers hadde vi gjett hva leken. Puttet ulike ting i en tøypose og så måtte de kjenne og klemme og gjette hva det var i tøyposen. Små premier til alle.

Boksen går er også stas ute.

Ellers frilek

lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...