Gå til innhold

Bruker 1.klassinger parkdress?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går vel "alltid" bra med bukse og jakke, såfremt barnet ønsker det og faktisk bruker begge deler! :-)

Min søster sluttet med det fordi det viste seg at barnet var "lat" og gikk rett ut i friminuttene/sfo-tida med kun jakka, så hun begynte å ha på p-dress om morgenen, slik at "bare jakke" ikke var noe alternativ.

Men vi har ikke hatt det "problemet", og hos oss var det mest vanlig med dress også i 1. klasse. Så dressen hang på skola, og så brukte han bare jakke til/fra.

I andre klasse var det kanskje halvt-om-halvt av dress og to-delt. Min sønn gikk over til 2-delt ca midtveise i 2. klasse, og da etter eget ønske/initiativ.

Det går vel "alltid" bra med bukse og jakke, såfremt barnet ønsker det og faktisk bruker begge deler! :-)

Min søster sluttet med det fordi det viste seg at barnet var "lat" og gikk rett ut i friminuttene/sfo-tida med kun jakka, så hun begynte å ha på p-dress om morgenen, slik at "bare jakke" ikke var noe alternativ.

Men vi har ikke hatt det "problemet", og hos oss var det mest vanlig med dress også i 1. klasse. Så dressen hang på skola, og så brukte han bare jakke til/fra.

I andre klasse var det kanskje halvt-om-halvt av dress og to-delt. Min sønn gikk over til 2-delt ca midtveise i 2. klasse, og da etter eget ønske/initiativ.

Ubetinget JA! Min hadde turdag en gang i uka, ut i skogen i all slags vær, og da var dressen et must. Likeså hadde de mye utetid både på skolen og SFO, så jeg hadde en dress på hvert sted.

Ubetinget JA! Min hadde turdag en gang i uka, ut i skogen i all slags vær, og da var dressen et must. Likeså hadde de mye utetid både på skolen og SFO, så jeg hadde en dress på hvert sted.

Ligger ikke SFO på skolen?! Hos oss er garderoben vegg i vegg med både klassearealene og sfo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...