Gå til innhold

Papirene er sendt til Korea..... JIPPI

Anbefalte innlegg

Hei,

nå er endelig papirene sendt til Korea, og jeg synes ting begynner å gå fort. Men etter hva jeg har skjønt så vil det stoppe litt opp nå. Men det er vel egentlig greit det også.. eller..... kanskje ikke. Jeg vil vel ha dette barnet så fort som mulig. Fikk faktisk vite at det er 8-10 mnd til tildeling, mens det kan ta 3-8 mnd før vi kan hente. Så de siste mnd etter at vi har fått tildeling vil nok gå ganske så tregt.

Men da har vi jo ganske god tid til å pusse opp barnerommet.

Jeg gleder meg så færlt nå, at jeg prater vel ikke om noe annet om dagen.

Men en ting er sikkert, jeg ble tante for 9 mnd siden, og jeg koser meg så mye med henne. det er kos med barn.

god helg

klem :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193963-papirene-er-sendt-til-korea-jippi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ett steg videre :o)

Hva mente du med :

.....Men etter hva jeg har skjønt så vil det stoppe litt opp nå......

Hei NSA,

med at ting vil stoppe litt opp nå, mente jeg at vi ikke ville få noen ny info i saken før det faktisk skjer noe konkret i vår sak. Og at vi nå bare må se framover og glede oss masse.

klem

Annonse

Gratulerer!! Vi venter spent på godkjenning ennå vi da...men så håper jeg vi får hente et barn i korea!!

Tok det lang tid fra dere fikk godkjenning til papirene ble sendt til korea?

Hei Korea6

fra vi fikk godkjenning til papirene ble send, tror jeg det tok under en uke. Det gikk ihverfrall veldig fort.

hvor langt har dere kommet i prossessen?

Klem

Hei NSA,

med at ting vil stoppe litt opp nå, mente jeg at vi ikke ville få noen ny info i saken før det faktisk skjer noe konkret i vår sak. Og at vi nå bare må se framover og glede oss masse.

klem

oki....da er jeg med......vi venter nemlig å få REISE, så nå trodde jeg du visste noe jeg ikke vet ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...