Gjest handleguria Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 http://www.sparkjop.no Tusen takk for det!! Noen som har erfaring med parkdressene fra sparkjøp?? Har de ingen forsterking i rompe og på knær? Holdbarhet? Var jo rasende billig da... bare 199 kr... Håper noen med erfaring kan svare meg:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tusen takk for det!! Noen som har erfaring med parkdressene fra sparkjøp?? Har de ingen forsterking i rompe og på knær? Holdbarhet? Var jo rasende billig da... bare 199 kr... Håper noen med erfaring kan svare meg:-) Mine to har hatt dresser med uttagbart for fra Sparkjøp de siste to vintrene. Vi er kjempefornøyde vi. Dressen til 799,- (?) fra HH gikk i stykker etter kort tids bruk, men det er først nå Sparkjøpdressene begynner å bli slitte. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tusen takk for det!! Noen som har erfaring med parkdressene fra sparkjøp?? Har de ingen forsterking i rompe og på knær? Holdbarhet? Var jo rasende billig da... bare 199 kr... Håper noen med erfaring kan svare meg:-) Henger meg på Lillemus - kjempekvalitet 0 Siter
emin Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 http://www.sparkjop.no Fysj, din skyld at hundrelappene fikk ben å gå på nå. ;o) 0 Siter
Gjest handleguria Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Mine to har hatt dresser med uttagbart for fra Sparkjøp de siste to vintrene. Vi er kjempefornøyde vi. Dressen til 799,- (?) fra HH gikk i stykker etter kort tids bruk, men det er først nå Sparkjøpdressene begynner å bli slitte. Høres jo bra ut da Lillemus. Bare litt rart at de ikke er forsterket på kne og i rompe synes jeg, for det er jo der de først blir slitt. Men jeg tror jammen jeg skal stole på deg og prøve en. Kan du si noe om hvordan de er størrelsesmessig også? 0 Siter
Gjest juliansmamma Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Mine to har hatt dresser med uttagbart for fra Sparkjøp de siste to vintrene. Vi er kjempefornøyde vi. Dressen til 799,- (?) fra HH gikk i stykker etter kort tids bruk, men det er først nå Sparkjøpdressene begynner å bli slitte. Hei Lillemus. Hvordan synes du pusteegenskapene er på denne dressen i forhold til HH dressen? Vi hadde en gang en dress, husker ikke merket, hvor sønnen min ble så utrolig klam og svett, og ønsker å unngå dette. Mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Høres jo bra ut da Lillemus. Bare litt rart at de ikke er forsterket på kne og i rompe synes jeg, for det er jo der de først blir slitt. Men jeg tror jammen jeg skal stole på deg og prøve en. Kan du si noe om hvordan de er størrelsesmessig også? *Tenker så det knaker* Jooo... Dressene er forsterket? I alle fall de vi hadde, de var sorte i baken og fra knærne og ned foran og røde eller blå ellers. Litt trange rundt håndleddene, men det var det eneste jeg hadde å utsette på dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hei Lillemus. Hvordan synes du pusteegenskapene er på denne dressen i forhold til HH dressen? Vi hadde en gang en dress, husker ikke merket, hvor sønnen min ble så utrolig klam og svett, og ønsker å unngå dette. Mvh Aner ikke. Jeg hatet den HH-dressen som pesten ganske fort. Har ikke merket at ungene har blitt klamme i dressene nei, men nå sverger vi til ull under da. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.