Gå til innhold

Vil ikke ha erstatning...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo veldig rart at du ikke har mer melk da... Har du forsøkt intensiv pumping? Det finnes jo ulike typer mme da, på sykehuset hadde de iallefall 4 ulike, i butikken har de nan og collett iallefall. Men, jeg ville satset på å pumpe hver time (eller helst amme) et par dager. Det er jo mulig å gi vann i tillegg til grøt, men noe morsmelk eller mme må han jo få. Har dere prøvd å gi med kopp?

Er du sikker på det ikke er mer melk? Ungen suger mye mer enn du klarer å pumpe ut. Kanskje dere trenger en økeperiode? Dvs. intensiv amming - gjerne flere ganger i timen for å øke produksjonen igjen.

Hvis ikke det nytter er det kanskje flaska hun reagerer på - ikke MME? Det er noe helt annet å drikke fra flaske enn å drikke fra pupp.

Hvis heller ikke det er problemet, så kan du jo prøve en annen type MME.

Gjest Persille

Det er jo veldig rart at du ikke har mer melk da... Har du forsøkt intensiv pumping? Det finnes jo ulike typer mme da, på sykehuset hadde de iallefall 4 ulike, i butikken har de nan og collett iallefall. Men, jeg ville satset på å pumpe hver time (eller helst amme) et par dager. Det er jo mulig å gi vann i tillegg til grøt, men noe morsmelk eller mme må han jo få. Har dere prøvd å gi med kopp?

Det er vel ikke så rart? Jeg mistet melken etter 3,5 mndr jeg...

Gjest Persille

Prøv en annen type MME om du ikke har gjort det, Collet faller ofte bedre i smak enn Nan...

Ellers kan du vel kutte ut flasken og bruk tutekopp kanskje? Dersom det er flasken som er problemet? Alternativt en annen flaske - med annen tut. Snuppa ville bare ha Dr.Brown sine, dyre vaner allerede da...

Annonse

Det er vel ikke så rart? Jeg mistet melken etter 3,5 mndr jeg...

Hvorfor mistet du da? Jeg trodde man mistet melken enten ved mye psykisk stress eller fordi man rett og slett ammer for lite/barnet suger feil over lengre tid. Ved begge tilfeller kan man amme seg opp igjen!

Gjest Persille

Hvorfor mistet du da? Jeg trodde man mistet melken enten ved mye psykisk stress eller fordi man rett og slett ammer for lite/barnet suger feil over lengre tid. Ved begge tilfeller kan man amme seg opp igjen!

Nei - det var rett og slett tomt...

Jeg skjønte det da jeg matet ti ganger om dagen og hun alltid var sulten igjen etter relativt kort tid. Og så sov hun urolig og var i det hele tatt ganske utilfreds.

Med en gang hun fikk MME etterpå ble alt så mye bedre, og etterhvert ble det helt tomt...

Men jeg prøvde alle gode råd for å få det opp igjen lenge - relativt frustrerende :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...