Gå til innhold

Hun bare griner og griner og griner!

Anbefalte innlegg

...og jeg holder på å bli gal! Hun har grint i flere timer i natt og nå - når jeg sitter her ganske sliten av søvnmangel - vræler hun i ett uansett hva jeg gjør.

Vanligvis er hun både blid og rolig, og sover stort sett godt om nettene.

Hun er ganske snørrete, og muligens litt hard i magen - men ellers kan jeg ikke finne noe galt.

Hun vil ikke ha melk eller mat, og hun sovner heller ikke - selv om hun ligger og griner med øynene lukket.

Jeg blir fortvila og får snart vondt i hodet, og jeg prøver å ta meg sammen så det ikke går ut over de andre ungene.

Hva skal jeg gjøre??? Noen tips?

*river seg i håret*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194036-hun-bare-griner-og-griner-og-griner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det hjelper å legge henne i vogna (jeg vet ikke hvor gammel hun er), og gå en tur? De fleste babyer liker nå det veldig godt i alle fall.

Eller så er hun kanskjer overtrøtt. Kanskje hvis du lar henne ligge å surve/gråte litt at hun sovner etter en stund. Hun behøver jo ikke å ligge helt alene, bare ikke gjør noe styr ut av at du er i nærheten.

Kanskje det hjelper å legge henne i vogna (jeg vet ikke hvor gammel hun er), og gå en tur? De fleste babyer liker nå det veldig godt i alle fall.

Eller så er hun kanskjer overtrøtt. Kanskje hvis du lar henne ligge å surve/gråte litt at hun sovner etter en stund. Hun behøver jo ikke å ligge helt alene, bare ikke gjør noe styr ut av at du er i nærheten.

Jeg tenkte å prøve på en tur i vogna etterhvert (hun er 8 mnd).

Men nå kom storesøster og sitter og leker og småprater med henne, så hun roet seg faktisk!

Men hun er helt slapp, så det er tydelig at hun ikke er helt i form i dag...

Gjest ikkesomalleandre

Hvor gammel er hun?

Slik du beskriver det tenker jeg med en gang på tenner, særlig jeksler.

Har en gutt på nesten to år som har hatt en runde i uka som var, masse tenner, sikkel, hyling dag og natt, lite spising osv.

Men det kan selvfølgelig være andre ting, vond hals eller ører er jo også ting som gjør at matlysten ikke er på topp.

Hun hyler ihvertfall ikke slik for å være slem, er hun blid til vanlig er det nok noe som trigger henne kraftig nå.

Hvis jeg ikke hadde blitt noe klokere på henne iløpet av dagen , ville jeg tatt meg en tur til legen med henne.

God bedring :)

Gjest Persille

Men nå kom storesøster og sitter og leker og småprater med henne, så hun roet seg faktisk!

Jeg tipper tenner :)

Hvor gammel er hun?

Slik du beskriver det tenker jeg med en gang på tenner, særlig jeksler.

Har en gutt på nesten to år som har hatt en runde i uka som var, masse tenner, sikkel, hyling dag og natt, lite spising osv.

Men det kan selvfølgelig være andre ting, vond hals eller ører er jo også ting som gjør at matlysten ikke er på topp.

Hun hyler ihvertfall ikke slik for å være slem, er hun blid til vanlig er det nok noe som trigger henne kraftig nå.

Hvis jeg ikke hadde blitt noe klokere på henne iløpet av dagen , ville jeg tatt meg en tur til legen med henne.

God bedring :)

Takk :)

Hun er 8 mnd, og har ikke fått noen tenner enda - så det er meget mulig at det kan være det.

Jeg tror selvfølgelig ikke at hun vræler for å være slem med meg - men jeg blir litt fortvila når hun er helt trøstesløs og ingenting hjelper.

Nå kom storesøster og lekte litt med henne, og hun ble oppmuntret nok til at jeg fikk i henne litt melk og det hjalp!

Annonse

Takar liten. Da er det sikkert ikke så rart hun gråter. God bedring!

hvordan går det idag?

Hun er heldigvis i mye bedre form i dag, og hun sov godt i natt også.

Det var vel ett eller annet slags ubehag hun hadde i går, magesmerter eller tenner som er på vei eller noe.

Nå ligger hun og sover godt, og jeg har igjen fått en god natts søvn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...