Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde renselsen i 8 uker, så opphold i 2 uker før sårskorpa etter morkaka kom.

Mensen kom tilbake 5 mnd etter fødselen.

Det var med nr. 1. Husker ikke i det hele tatt etter nr. 2. De kom tett, så de første månedene er litt i tåka...

Annonse

Gjest slipper ikke unna mens

Var tilbake etter 8 uker med førstemann, blødde i to mnd med nr to, så fire uker opphold og så regelmessig mens, etter 4-5 uker på siste.

Jeg ammet førstemann i 8 mnd, (ble gravid med nr to da første var 5 mnd.)

Har også til forskjell fra veldig mange regelmessig mens med hormonspiralen.

Med førstemann hadde jeg renselse i 9 uker og 3 uker etter den var slutt kom mensen... Ammet ikke ham da, fikk pumpemelk i 6 uker han.

Men nr. 2 ammet jeg (ikke fullammet) til hun var 10 mnd og fikk tilbake mensen da hun var 9 mnd.

Trodde jeg fikk den 9 uker etter fødsel, men så var det bare skorpa fra morkaka som løsnet. Det er ikke det hos deg og da? Så gikk det 2 år. Nydelig!

Tror ikke det. Fikk den tilbake tidlig sist også. Har blødd i flere dager nå og det er veldig "mensen-aktig"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...