Kinesermor Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hei og gratulerer så mye med tildling av gullet! Siden dere "bare har gutter" fra før, er du interessert i å arve jenteklær?? Vet du hvem jeg er?? 0 Siter
siro Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Takker og bukker gratulasjonen. Vi har fått ei nydelig lita jente som vi er veldig stolte av. Er veldig interessert i jenteklær, jeg. Og, ja jeg vet hvem du er... mvh 0 Siter
Kinesermor Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Takker og bukker gratulasjonen. Vi har fått ei nydelig lita jente som vi er veldig stolte av. Er veldig interessert i jenteklær, jeg. Og, ja jeg vet hvem du er... mvh Da skal jeg ringe en dag, og finne frem klær. Vår jente (ble to sist torsdag) er fortsatt liten, bruker stort sett str. 74, men deres vidunder på bare 6 måneder må jo være mye mindre, - jeg skal finne frem, og legge til side etterhvert som hun vokser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.