Gå til innhold

Barneklær til nr 2

Anbefalte innlegg

Gjest fregnefjes

Jeg har en gutt på 4 år.Vi tenker på å få en til snart.Jeg har veldig mye klær etter 1 mann.tenker på å spare det men det er ikke sikker vi får en gutt til og det blir jo minst 5 år i mellom dem så klærne er vel ute av mote da.Har liten lagrings plass.Hva gjør dere med baby/ barneklær som er for lite?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194156-barnekl%C3%A6r-til-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det bare 2 år mellom mine, men jeg har en hvert kjønn så alt går ikke i arv til Lillemor nei. Det som ikke går til henne går til stemors nevø og det som Lillemor vokser fra og fremdeles er helt og pent går til min kjærestes niese. :o)

Kun det som er ødelagt eller utslitt går i søpla her.

Frem til 2års størrelse har vi spart på alt- for det har ikke vært slitasje. Men nå får vi snart vite om nr.2 blir av samme kjønn, og da blir kun det fineste spart på hvis det blir en av hver- gir ikke bort "barnehage-ekstra-tøy"

Blir det nok en gutt så sparer vi på ting som er litt slitt, men som fint kan brukes i barnehagen.

Utvaska og ødelagte klær går selvfølgelig i søpla.

Annonse

Gjest Elextra

Jeg er forholdvsis motebevisst når det gjelder egne klær, men tenker ikke mote for barna mine. I den grad jeg gjør det, er det heller tvert i mot, i det jeg forsøker å unngå/utsette at de blir motebevisste. Tviler sterkt på at en treåring reagerer på at en bukse er 3-5 år gammel, eller at andre vil gjøre det, for den saks skyld.

Når det er sagt overtok jeg forresten en del over 20 år gamle barneklær, må medgi at jeg syntes noen av de buksene hadde "gammelmannssnitt". Men barna har brukt dem likevel :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...