midnattsol Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det spørs hvilket land dere har bestemt dere for å adoptere fra. Det varierer hvilke land de ulike foreningene formidler fra. Alle 3 foreningene formidler fra Kina. Dersom dere ønsker å adoptere fra feks Ungarn, så er det kun Inor Adopt som formidler adopsjon fra dette landet. 0 Siter
Gjest chaisa Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det spørs hvilket land dere har bestemt dere for å adoptere fra. Det varierer hvilke land de ulike foreningene formidler fra. Alle 3 foreningene formidler fra Kina. Dersom dere ønsker å adoptere fra feks Ungarn, så er det kun Inor Adopt som formidler adopsjon fra dette landet. Skal adoptere fra Kina... 0 Siter
Gjest gode valg Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Skal adoptere fra Kina... Personlig ville jeg valgt Verdens Barn eller Inor Adopt. 0 Siter
midnattsol Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Personlig ville jeg valgt Verdens Barn eller Inor Adopt. Hvis du skal adoptere fra Kina så ville jeg ha valgt Verdens Barn. Da vi adopterte det første barnet brukte vi AF. Nå har vi fått tildeling og venter på å få reise for å hente nr 2. Denne gangen bruker vi Verdens Barn. Ut fra vår erfaring så langt vil jeg uten å nøle anbefale Verdens Barn. Kjempegod oppfølging, ryddig og dyktige på sitt område. 0 Siter
Gjest ikke nick enda Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Vil anbefale inoradopt på det sterkeste. En mindre forening, men med veldig koselige medarbeidere. Hos dem blir man "husket" hvis det betyr noe for deg. 0 Siter
bao bao Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Vi har adoptert 2 barn fra Kina med AF og er veldig fornøyde med vår forening. Jeg anbefaler at du tar kontakt med alle 3 foreninger, ber om infomateriell og ellers følger "magefølelsen". Jeg tror alle 3 foreninger er veldig gode. Lykke til med valget og ventetida på barnet! 0 Siter
noppy Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Vi brukte VB og er veldig fornøyde. Spesiellt under oppholdet i Kina blir du meget godt hjulpet. Vi syntes var godt og bare kunne konsentrere oss om barnet og vite at alt det andre ble ordnet. Om vi hadde behov så kunne vi søke hjelp 24 timer i døgnet hos VB sine faste ansatte der nede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.