Gå til innhold

Hjertesukk fra meg

Anbefalte innlegg

Sitter her og bare tenker og drømmer om barnet vi venter:) Prøver å være glad og positiv, men synes det er så lenge å vente.

Føler meg rett og slett sliten.

Vi skal adoptere fra Colombia.

Vi fikk godkjenning 11.juni.Ser at det er mange her inne som har ventet 1 år på distrikt fra de ble godkjent.

AF sier fra 1 mnd-1 år.

Jeg lurer på hvorfor det er sånn forskjell?

Noen som vil fortelle hvor lang tid de har brukt...

Vi har ald.gr. 0-1 år og er 30 år begge 2.

Ser i mange tilfeller at det går raskere jo yngre barn og søker er.Stemmer det ?

(Ønsker at alle skal slippe å vente lenge uansett alder!)

Ønsker alle lykke til videre.

Vi har alle noe

fantastisk i vente :)

Bare et hjertesukk fra en som trenger litt oppmuntring i ventetiden.

KLEM

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194228-hjertesukk-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Kjenner meg veldig godt igjen. Vi ble godkjent 25.mai,er 31 og 32 år gamle og godkjent i aldersgruppen 0-1år. Blir også frustrert av å lese colombialisten der flere har rast forbi oss. Det er jo ingen logikk i ventelistene!Blir også frustrert over at vi ikke vet litt mer om hvor gammelt barnet kan være. Det er alt mellom et par mnd.til 2år.Ganske stor forskjell spør du meg.For ikke å snakke om alle rundt som spør om det er noe nytt i saken vår. Vel,vel det kommer jo når det kommer, men det er ganske frustrerende i mellomtiden. Lykke til i ventetiden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194228-hjertesukk-fra-meg/#findComment-1355913
Del på andre sider

Hei. Kjenner meg veldig godt igjen. Vi ble godkjent 25.mai,er 31 og 32 år gamle og godkjent i aldersgruppen 0-1år. Blir også frustrert av å lese colombialisten der flere har rast forbi oss. Det er jo ingen logikk i ventelistene!Blir også frustrert over at vi ikke vet litt mer om hvor gammelt barnet kan være. Det er alt mellom et par mnd.til 2år.Ganske stor forskjell spør du meg.For ikke å snakke om alle rundt som spør om det er noe nytt i saken vår. Vel,vel det kommer jo når det kommer, men det er ganske frustrerende i mellomtiden. Lykke til i ventetiden

Hei !

Takk for svar. Helt enig med deg. Det er ingen logikk i ventelistene-.

Blir frustrert over å ikke ane noe om når ting kan skje.

Adopsjonsforum skriver at det kan ta fra noen uker til et år fra godkjenning til tildeling..DET ER ENORM FORSKJELL.

Det jeg lurer på er hvorfor får noen tildeling etter 3 mnd. mens andre venter 17 mnd..

Hva er grunnen..

Lykke til videre.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194228-hjertesukk-fra-meg/#findComment-1357475
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...