Gjest sandra med engelbaby Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Mistet min datter for 3 mnd siden, og er gravid på nytt også nå. Legen min sier han kan sykemelde meg hele svangerskapet om jeg føler for det...og jeg tror jeg gjør det, foreløpig. Jeg bare lurer på hvordan dere hadde det, og hvor lenge var dere sykemeldte? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194229-hvor-lenge-var-dere-sykemeldte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma'n til Sara (tidl. Saramamma) Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg mistet min datter i august -99. Ble gravid igjen like før jul samme år, men opplevde MA i februar 2000. Jeg var sammenhengende sykemeldt fra Sara ble født/døde til juni 2000. Da fikk jeg ny jobb, og det ble OK å jobbe igjen. Ble gravid sommeren 2000, og da jobbet jeg helt til jeg ble lagt inn på sykehuset i februar 2001. Den gang var det helt umulig for meg å ikke være på jobb hele svangerskapet; jeg klarte bare ikke alle tankene som kom når jeg var alene. Etter den fødselen begynte jeg på jobb igjen etter 5 måneder, og ble raskt gravid igjen. I det siste svangerskapet jobbet jeg fram til jul, men da var jeg så dårlig at jeg måtte sykemeldes pga. fysikken. Det gikk imidlertid bedre enn jeg fryktet, da hadde jeg jo ei hjemme å ta vare på. Kjenn på ting sjøl, ikke la noen andre bestemme om du skal jobbe eller ikke. Som sagt, for meg var det livsviktig å få gå på jobb, men samtidig hadde jeg hatt en lengre periode hvor jeg bearbeidet sorgen før jeg ble gravid igjen. Det er jo ikke lenge siden du mistet barnet ditt, og et svangerskap er veldig tøft psykisk. Kanskje det er riktig for deg å være sykemeldt, kanskje du føler for å jobbe litt eller fullt. Ikke lås deg til noe enda, det er så vanskelig å forutse hvordan svangerskapet blir og oppleves. Ønsker deg alt mulig godt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194229-hvor-lenge-var-dere-sykemeldte/#findComment-1401510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.