Gå til innhold

Bumbo -- noen erfarniger?

Anbefalte innlegg

http://www.bumbobabyseat.com/

Noen som har erfaring med denne? Så den tilfeldigvis i en leketøysbutikk i byen, kostet 550 kroner....ble litt usikker, den så grei ut men er den praktisk/blir den brukt mye i forhold til prisen? Og synes ungen min ble litt "trykket" ned på den da, men det går vel bedre etterhvert? (hun er nå 3 1/2 mnd, setet var for 3-14mnd)

Og vel, er bare interessert i å vite om dette er noe som folk som har kjøpt den bruker, eller om det blir enda en ting som ikke komemr til å bli brukt så mye liksom..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194236-bumbo-noen-erfarniger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt det, og på meg virker det som enda et produkt man har laget et behov for.

Våre barn begynte å sitte når de var rundt 6-7 mnd gamle. Da la vi puter på gulvet som tok av for et evt. fall.

Synes i alle fall at det er ALT for tidlig å sette en unge på 3 mnd i et slikt sete. Så små barn skal jo ikke sitte selv i det hele tatt.

Annonse

Gjest Elextra

Må si som de andre, jeg ser ikke helt behovet for denne.

Den ser passiviserende ut, selv en vippestol må vel være mer utfordrende for barnets bevegelser?

Etterhvert som barnet kan sitte selv, ønsker du vel at det skal sitte ved bordet, og ikke oppå bordet i denne(?).

Gjest Nei, ikke kjøp noe slikt.

Noe slikt ville jeg ALDRI ha kjøpt. Dyrt var det også. Kan ikke skjønne når jeg skulle ha brukt den. Kan heller ikke skjønne at det kan være bra for så små barn å sitte i en slik en.

Vi brukte vippestol på laveste trinnet (nesten helt liggende) til mating. Ellers lå de på teppe på gulvet. Da barna klarte å sitte helt selv (8-9 mndr.) fikk de sitte i tripp-trapp med bøyle ved matbordet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...