Maggi Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg er/var av den oppfatning at dersom foreldre trøster og trøster ungene og på alle måter formidler 'at nå, nå er det vanvittig synd i deg fordi jeg skal FORLATE deg på dette-dette _stedet_, og egentlig vil jeg ikke gå fra deg, men holde rundt deg og BESKYTTE deg mot alt og alle hele dagen, så jeg er forferdelig lei meg for å FORLATE deg og at jeg ikke kan BESKYTTE deg så mye som jeg egentlig vil osvosv' - ja, da sier det seg selv at ungene blir redde, usikre, utrygge og strigråter. Sånn kan det også sies ;-) Som du skriver nedenform gjelder dette sikkert ikke neofix. Men jeg synes det er en knallgod beskrivelse av en del sermonier jeg har sett gjennom tiden. Det er ikke med på å skape trygge, selvstendige barn, antar jeg. 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 For sikkerhets skyld scrollet jeg opp og ned i tråden, men finner ingen andre innlegg av deg. Javelnei. og? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 ...eller min, som gråt som et uvær når han ble levert, og gråt om mulig enda mer da han ble hentet igjen.. Tror ikke jeg orker å analysere den engang..:-) Den er da enkel å tolke. Sånn var sønnen min også. Jeg fant ut at han rett og slett ikke likte forandring. Han hadde det godt hjemme og ville ikke dra. Deretter hadde han det fint i barnehagen og ville ikke at det skulle ta slutt heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.