Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg det begynner å bli lenge siden vi fikk distrikt. Det er gått 14 uker siden vi fikk distriktet Bogota, og vi har ingenting hørt..Ringer jevnlig og spør, men svaret er alltid at de har ikke hørt noe fra Bogota.

Hilsen en litt lei urna

Skrevet

Hei! Vi er visst i samme situasjon... Vi fikk distrikt 1. april - det blir ca. 19 uker.... på oss. Vi skal også til Bogota. Gleder oss veldig, men det er frustrerende med den lange ventetiden. Vi har en gutt på snart 4 fra før. Lykke til videre.

Endelig Colombiamamma
Skrevet

Jeg føler så med dere begge. Vi ventet 12 uker på tildelingen som kom for to uker siden.

Husk at det kan ta kun få dager fra AF får beskjed og til de ringer. Vi ringte en torsdag, og fikk beskjed om at det ikke kom til å skje noe uken etter. På tirsdagen ringte AF om tildelingen, så når det først skjer, går det fort.

Nå ble nok ventetiden litt kortere for oss da vi ikke har barn fra før, og ICBF har vel uttrykt at dette skal prioriteres. Men nå håper jeg virkelig at dere får telefon i løpet av uka. Vi reiser til Bogota til helgen, og ønsker virkelig å møte dere der nede snart.

Hilsen fra

Skrevet

Jeg krysser fingre og tær for at dere ikke må vente så mye lengre, urna! Gleder meg til å lese glad-meldingen din, det kan ikke være lenge til nå?!

tvi-tvi!

Beste hilsen fra

Colombiamamma
Skrevet

Håper ventetiden snart er slutt for dere.

Kjenner en familie som fikk tildeling fra Bogota på fredag, så det skjer i hvert fall noe der :-)

Om det kan være litt trøst i den lange ventetiden. Det barnet som er ment for dere er nok bare ikke helt klar enda :-)

Venteklem

Skrevet

Håper ventetiden snart er slutt for dere.

Kjenner en familie som fikk tildeling fra Bogota på fredag, så det skjer i hvert fall noe der :-)

Om det kan være litt trøst i den lange ventetiden. Det barnet som er ment for dere er nok bare ikke helt klar enda :-)

Venteklem

Alltid kjekt å høre om tildelinger :-))

Vet du når de fikk distrikt?

Beste hilsen fra

Colombiamamma
Skrevet

Alltid kjekt å høre om tildelinger :-))

Vet du når de fikk distrikt?

Beste hilsen fra

Nå ble du nygjerrig nå..........

;-)

De har ventet godt under 1 mnd siden distrikt, så det gikk superraskt!

Skrevet

Nå ble du nygjerrig nå..........

;-)

De har ventet godt under 1 mnd siden distrikt, så det gikk superraskt!

Hihihi, ja jeg ble seffers nyskjerrig ;)

Fikk de kanskje distrikt samtidig med oss de da?? Eller for enda kortere tid siden? Var det første barnet?

Det er litt deilig å se at det kan gå fort for noen!

Beste hilsen fra

Colombiamamma
Skrevet

Hihihi, ja jeg ble seffers nyskjerrig ;)

Fikk de kanskje distrikt samtidig med oss de da?? Eller for enda kortere tid siden? Var det første barnet?

Det er litt deilig å se at det kan gå fort for noen!

Beste hilsen fra

Ca. da ja ;-))

Vi snakkes på chatten om ikke så lenge :-)

Skrevet

sender en liten oppmuntringshilsen. Det tar nok ikke saa lang tid naa. vi ventet i 10 uker i samme distrikt for 2 aar siden. haaper dere horer noe snart

en hilsen fra Frankrike

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Håper det kommer tildeling snart da!! Huff fælt å vente så lenge. Har vært ute av nett en tid pga flytting, så håper det har skjedd noe nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...