Gjest tre små fisk Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Med barn som elsker å oppholde seg i vann ønsker jeg å reise på en ferietur til varmere strøk hvor det finne stilbud som ligner litt på badeland i Bø, dvs. ikke bare basseng og hav men vannsklier og andre spennende vanngreier. Noen som vet? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Tja, Puerto Rico eller Maspalomas på Gran Canaria? Har ikke vært i badelandene selv, men kjørt forbi mange ganger ) Sukk...nå fikk jeg lyst på sol og varme..... 0 Siter
Gjest Sandy Bay Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Sunwing Resort, Sandy Bay på Kypros, ca 5 minutter i drosje fra resorten var vi i WaterWorld (dette var vel engang Europas største vannland). Det var en veldig fin og trygg plass. Dyrt å komme inn, 2 barn og 2 voksne, kostet 630,- kroner. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Ved Palma Nova/MAgalouf på Mallorca er det slikt badeland. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Green Garden, Alanya. De har visstnok store bassengområder med litt av hvert. Har ikke vært der selv, da. 0 Siter
Gjest Snowqueen Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Mellom Chania og Platanias på Kreta er et sånt anlegg, men husker ikke hva det heter. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Tja, Puerto Rico eller Maspalomas på Gran Canaria? Har ikke vært i badelandene selv, men kjørt forbi mange ganger ) Sukk...nå fikk jeg lyst på sol og varme..... Maspalomas er fint, men ekstremt varmt! Fikk blemmer under føttene.. Dessuten kjører badevaktene "nazi" opplegg og blåser i fløytene nærmest konstant. Men så er det veldig trygt da, og flott anlegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.