Gå til innhold

Et lite skritt videre

Anbefalte innlegg

Hei, på dere!

Da er vi endelig igang, med BV og adopsjon nr 2.

I dag har vi hatt første møte, og 3 nye møter er allerede planlagt i de neste 14. dagene.

Deilig å endelig komme seg videre på den lange og kronglete veien fram mot vårt neste barn.

Vår prinsesse i hverdagen lyser opp veien for oss, selv om hun ikke er særlig opptatt av at det snart skal komme et nytt barn inn i våre liv.

Men forhåpentligvis vil hun nyte godt av et søsken, noen å dele gleder og sorger med(ser det for meg allerede).

Ønsker alle dere alt vel hvor enn dere er i adopsjonsprosessen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194358-et-lite-skritt-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med påbegynt prosess, og lykke til videre. Gleder meg til å se en gladmelding fra deg når den tid kommer ;-)

Tusen takk for svar.

Ja, det er spennende nå som vi endelig er kommet skikkelig i gang.

Jeg har bestemt meg for å ta livet litt mer med ro, søke litt alternativt og lese mest mulig, i vente tiden. Håper det blir masse bilder som kan gi meg økonomi til det jeg har mest lyst til.

Håper det står bra til deg og dine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...