Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skattebetalerne betalte 7500 kr i døgnet for oppholdet mitt. Og jeg var der 20 dager og fikk ikke engang nok mat. Første gangen jeg har vært på sykehus uten å bli mett. Jeg har heller aldri spist så usunn mat i hele mitt liv.

Kunne vi ikke heller sendt deg på et hyggelig hotell?

Hadde vært langt billigere og sikkert mer helsebringende for deg.

Synes det er veldig frustrerende å få posjonert ut maten slik de ofte gjør på sykehus.

Føler med deg.

mvh

Fortsetter under...

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

38

• PieLill

22

• frosken

6

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Kunne vi ikke heller sendt deg på et hyggelig hotell?

Hadde vært langt billigere og sikkert mer helsebringende for deg.

Synes det er veldig frustrerende å få posjonert ut maten slik de ofte gjør på sykehus.

Føler med deg.

mvh

Ja, det hadde nok vært hyggeligere både for meg og helsevesenet det.

Jeg tar gjerne et cruise i Karibbian neste gang ;o)

Det rareste jeg har oplevd var i sommer. Ei lita jente måtte tydeligvis på do. Så da ble pappaen med henne inn på damedoen?!

Hvorfor ikke ta henne med på mannedoen, er jo han som var malplasert følte jeg...

"Ei lita jente måtte tydeligvis på do. Så da ble pappaen med henne inn på damedoen?!"

Jeg så noe tilsvarende i sommer som jeg reagerte veldig på. Det var på en campingplass i sør-europa. Der tok en far med seg en liten datter inn på kvinnenes garderobe. Han stillte seg midt mellom to ukjente damer som stod og vasket seg med bar overkropp!

Annonse

Gjest vatthjerte

"Ei lita jente måtte tydeligvis på do. Så da ble pappaen med henne inn på damedoen?!"

Jeg så noe tilsvarende i sommer som jeg reagerte veldig på. Det var på en campingplass i sør-europa. Der tok en far med seg en liten datter inn på kvinnenes garderobe. Han stillte seg midt mellom to ukjente damer som stod og vasket seg med bar overkropp!

Ja, det virket jo helt rart da. Akkurat som det er den som skal orden seg som må gå riktig uansett alder og om man har med hjelp av det andre kjønn.

Kanskje de ikke vil at jentungen skal se nakne mann da, at det er verre? Ikke vet jeg hva de tenker.

Utrolig!!

Skjønner ikke at folk ikke forstår at det er bedre at det lille barnet er på "feil" sted enn at den voksne er det!

Ja, det hadde nok vært hyggeligere både for meg og helsevesenet det.

Jeg tar gjerne et cruise i Karibbian neste gang ;o)

:)

Var du en plagsom pasient, Dorthe? Siden det ville være hyggeligere for helsevesenet også?

Har du troen på at du ikke havner bakerst i køen igjen, forresten? Det ville jo være toppen av det hele...

Ja, det virket jo helt rart da. Akkurat som det er den som skal orden seg som må gå riktig uansett alder og om man har med hjelp av det andre kjønn.

Kanskje de ikke vil at jentungen skal se nakne mann da, at det er verre? Ikke vet jeg hva de tenker.

Hadde han tatt med seg datteren dit han skulle, så ville hun bare sett menn med naken overkropp der også, siden dusjene var i enkeltbåser.

Så jeg lurte på hvilken unnskyldning han lagde for seg selv.

Gjest bertramen

Dy er temmelig naiv hvis du tror folk bare bruker handicapdoen når alle andre toaletter er opptatte. Veldig mange synes dette er det greieste toalettet, og går der hvis det er ledig. Der ser ofte renere ut også, selv om det kan være en illusjon.

Nei, en skal så langt som råd er holde seg unna dette toalettet. Prøv å være litt handicapet en stund så vil du nok forstå.

hva er det store problemet da? hvor mange handicappede er det vanligvis ved hvert enkelt toalett system.. max en om gangen vil jeg tippe. vil det være en giga krise om denne også som andre må vente litt i do kø?

Det er virkelig ikke greit.

På et vanlig toalett blir det jo litt annerledes.

Annonse

:)

Var du en plagsom pasient, Dorthe? Siden det ville være hyggeligere for helsevesenet også?

Har du troen på at du ikke havner bakerst i køen igjen, forresten? Det ville jo være toppen av det hele...

Jeg tviler på at jeg var en plagsom pasient. Dessuten hadde jeg full oppbacking av en dolvenninne som gjorde at jeg holdt meg til skinnet og ikke sprakk opptil flere ganger :o)

Jeg må nok vente et års tid til jeg kommer inn igjen. Forhåpentligvis har de bedre tid da.

Jeg tviler på at jeg var en plagsom pasient. Dessuten hadde jeg full oppbacking av en dolvenninne som gjorde at jeg holdt meg til skinnet og ikke sprakk opptil flere ganger :o)

Jeg må nok vente et års tid til jeg kommer inn igjen. Forhåpentligvis har de bedre tid da.

Himmel! Jeg begynner å forstå ditt syn på helsevesenet...

(Jeg tvilte jo egentlig ikke på at du var en trivelig pasient - det var en spøk - som du sikkert forsto)

Himmel! Jeg begynner å forstå ditt syn på helsevesenet...

(Jeg tvilte jo egentlig ikke på at du var en trivelig pasient - det var en spøk - som du sikkert forsto)

Jeg er kjempehyggelig jeg og kjempesinna :o)

Det kan være litt vanskelig å kombinere noen ganger da, ikke alle som fikser det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...