Gå til innhold

Colombia - når på dagen ringte de? (liten FU...)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

19

• elly

2

• Mattias1365380379

2

• flosshatt

2

Mest aktive i denne tråden

Ja, nå måtte jeg virkelig gå i "tenkeboksen". Men slike datoer og klokkeslett vil nok alltid ligge lagret i minnet, tenker jeg!

6. des 2001, Manizales kl. 10.15

21. oktober 2004, Pereira, kl. 11.05

Hååååper det skjer noe snart, ikke rart du er råklar ;)

Ja, nå måtte jeg virkelig gå i "tenkeboksen". Men slike datoer og klokkeslett vil nok alltid ligge lagret i minnet, tenker jeg!

... fredag og torsdag ;)

Annonse

Hei Snø, og gratulere så mye. Vi hadde distrikt Bogota og fikk Telefonen fredag 8 april i år ca kl 1400, vi hadde da fått distriktet en uke tidligere.

Lykke til, håper du slipper å vente så mye lengre nå.

hilsen ninte

Takk :o)

Jeg håper også at det ikke er så alt for lenge til telefonen ringer. Jeg er klar når som helst, jeg ;o)

Beste hilsen fra

Vi fikk telefonen i 10 tiden.... Dere må bare komme innom hvis dere vil se bilder....fra vakre medellin

Jeg har sendt deg en mail... Og jeg ringer deg, for vi vil svært, svært gjerne se bilder fra vakre Medellin :-))

Beste hilsen fra

Ja, jeg er råklar!! Overmoden, rett og slett :-)) Men relativt rolig, alt tatt i betraktnig. Klarte til og med å gå fra mobilen hjemme i morges! Men hadde heldigvis handsfrien med tvillingkort i bilen (hvis ikke er det en viss fare for at vi hadde måtte hentet den, hihihi....).

Beste hilsen fra

Hei på deg....

Herlig tidsfordriv ?!?!

1 gang fikk vi tildeling en fredag 29.09.2000 ca kl. 1030

2 gang fikk vi tildeling 30.04.2003 ca kl. 0930

Håper dere får tildelingen deres ASAP......

hilsen

Jepp, dette er tidsfordriv på høyt nivå ;o)

Og ja takk - svært gjerne tildeling ASAP!

Beste hilsen fra

Hei!

Ser du har fått mange svar, men jeg kaster meg på rekken jeg også :-))

Vi fikk den store telefonen rundt 11.30. Mannen min var i en lunsjavtalte da AF ringte (og de hadde ringt mange ganger). De la igjen en beskjed til slutt om å ringe dem tilbake før kl. 15.00. Skjønte fort hva det var (fikk vite 5 dager før av vi måtte oppdatere papirer for det var bevegeslse i saken vår). Vi hadde fått en datter :-)

Vet også om en familie som fikk den store telefonen kl. 08 på morgenen. Så de ringer vel så fort de har fått alle fakta på bordet :-)

Skjønner godt at mobiltelefonen er din nærmeste venn for tiden :-)

Måtte AF ringe snart om et søsken!

Mvh

Ja, måtte de snart ringe!!

Jeg husker godt når dere heldiggriser fikk Telefonen :-)) Eller Telefonene, retter sagt.

Dere kommer til å høre det til Trøndelag når vi får vår ;o)

Beste hilsen fra

1. gang: fredag ca. kl. 09.30

2. gang: onsdag kl 13.05

Lykke til!!!!!!!

Takk!!!!

Håper-håper-håper det ikke er så lenge til. Jeg nyter ventetiden NÅ, men kan ikke garantere at tålmodigheten varer så veldig lenge....

Beste hilsen fra

Annonse

Vi var jo også i Medellin, vi fikk telefonene på dagen tre uker etter distrikt tildelingen, en fredag kl 14.

Lykke, lykke til:)

Takk, takk! I dag er det tre uker siden vi fikk distriktet... Jeg har egentlig ikke noen realistiske forhåpninger om at det skal skje noe før om et par-tre uker, men jeg blir ikke akkurat lei meg om de ringer før ;o)

beste hilsen fra

Vi fikk telefon onsdag kl 10.30, og det var da 11 dager siden vi fikk distrikt.

Det er kjekt å se at det er noen det går fort med etter distrikt også, det sprer optimisme :-))

God tur til vakre Colombia, eneri!

Beste hilsen fra

distriktet var Bogota, tlf. kom onsdag 28/11 kl.12.21 ;o)....det er snart 4 år siden. Tida flyr!

Håper dere snart får den STORE tlf fra AF :o) Lykke til i ventetiden!

Takk! Jeg er tålmodig ventende. Enn så lenge... ;o)

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...