Gå til innhold

Hvor kjøpe bleiedispenser i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trultemor25

Ja, det tror jeg at jeg gjør.. Sånn som du putter bleien nedi et hull også lukter det ikke...

Noen som har erfaring med sånne forresten?

Jeg har sånn. Fin den. Men den blir full på 2-3 dager. Så skal du bruke sånn i barnehage så bør du muligens ha flere.

Gjest pedagogisk leder

Jeg har sånn. Fin den. Men den blir full på 2-3 dager. Så skal du bruke sånn i barnehage så bør du muligens ha flere.

Vi tenker vel å tømme den en gang om dagen tenker jeg... Det er mest pga lukt fordi vi ikke har noen mulighet til å gå ut med søpla etter stell.

Men, jeg trenger at noen bare sier at i DEN butikken i Oslo så har dem slike. Sånn at jeg kan sende styreren min av gårde i morra :-)

Annonse

Gjest Jeg ville heller ha.....

Det er like greit med en pedalbøtte med ordentlig lokk, faktisk. Vi har det på badet nå, og så lenge man lukker lokket helt igjen, lukter det ingenting. Det lukter kun når du åpner lokket for å putte bleie nedi.

Vi hadde bleiebøtte før, men spesialposene man må ha til å ha oppi er veldig dyre, så det der ble en stor utgift etterhvert. Jeg ble lei hele bøtta, for det er tungvint å åpne den for å få kastet en bleie nedi.

Du får sikekrt kjøpt i alle barneutstyrsbutikker. Jeg tror vi kjøpte vår i en babyutstyrsbutikk i Akersgata(?) for åtte år siden. Tror den butikken er der ennå. Var det Babyshop den het tro?

Butikken ligger like ved Aftenposten(?)

Hmm, noen år siden jeg bodde i Oslo nå....

Gjest Shira12

Det er like greit med en pedalbøtte med ordentlig lokk, faktisk. Vi har det på badet nå, og så lenge man lukker lokket helt igjen, lukter det ingenting. Det lukter kun når du åpner lokket for å putte bleie nedi.

Vi hadde bleiebøtte før, men spesialposene man må ha til å ha oppi er veldig dyre, så det der ble en stor utgift etterhvert. Jeg ble lei hele bøtta, for det er tungvint å åpne den for å få kastet en bleie nedi.

Skriver under på dette!

Jeg skulle abselutt ha en slik bleiebøtte når guttungen ble født.

Men øh, blir ikke det til neste mann (om det blir noen neste mann da ;-) ) Jeg gadd ikke styre med den sålenge og gikk over til bøtte med lokk.

Gjest trultemor25

Vi tenker vel å tømme den en gang om dagen tenker jeg... Det er mest pga lukt fordi vi ikke har noen mulighet til å gå ut med søpla etter stell.

Men, jeg trenger at noen bare sier at i DEN butikken i Oslo så har dem slike. Sånn at jeg kan sende styreren min av gårde i morra :-)

Babyshop f.eks. Vet ikke hvor i Oslo du hadde tenkt da. Fru Lyng.

Gjest Elextra

Enig!

I tillegg synes jeg "parfymen" av plasten i bleiebøtta er motbydelig, omtrent like ille som den verste bæsj. Vi brukte bøtten til nr. 1, men da vi fikk nr. 2 ble den stående på loftet.

Enig!

I tillegg synes jeg "parfymen" av plasten i bleiebøtta er motbydelig, omtrent like ille som den verste bæsj. Vi brukte bøtten til nr. 1, men da vi fikk nr. 2 ble den stående på loftet.

Aldeles enig, særlig med varmekabler på badet ble den plastlukta ikke god.

Oppvarma bæsj med ekkel plastlukt.......

Gjest M.Angelica

Enig!

Uff, ja..den lukta er om nesten verre enn bæsjebleiene.. Jeg blir helt kvalm av å være på stellerommet på jobben med oss.

Annonse

Gjest trultemor25

Åpner lokket før jeg begynner med skiftet jeg, og lukker når jeg er ferdig. Null problem.

Gjest trultemor25

Enig!

Jeg synes det lukter godt jeg! Nå har vi bare brukt den i 4 uker, og bæsjebleiene er enda ganske så beskjedne på lukt.

Kan jo hende jeg forandrer mening etterhvert ang disse bøttene, men til nå er jeg superfornøyd.

Gjest surreal

På småbarnsavd. hos oss har de en dispenser til bæsjebleier og en pedalbøtte til kun tissebleier. Som noen nevnte under her, plasten som brukes i bleiebøttene er veldig dyr. Ved å gjøre det som dette, reduserer småbarnsavd. hos oss utgiftene veldig.

Personlig ville jeg nok (om jeg hadde jobbet på småbarn) foretrukket kun pedalbøtte. Jeg hadde selv dispenser til sønnen min, og den ble stående på loftet etterhvert gitt, ble helt kvalm av den parfymen.. :-|

Jeg synes det lukter godt jeg! Nå har vi bare brukt den i 4 uker, og bæsjebleiene er enda ganske så beskjedne på lukt.

Kan jo hende jeg forandrer mening etterhvert ang disse bøttene, men til nå er jeg superfornøyd.

*Hrm*

Kan hende du endrer mening etterhvert ja, når bæsjebleiene får mer *hrm* innhold av fast art..... Og særlig hvis du har varmekabler på badet i tillegg som varmer opp stasen.

Enig!

Ja, den "parfymen" er helt grusom.

*urk*

Bleiebøtte er det desidert dårligste kjøpet jeg noensinne har gjort.

*Hrm*

Kan hende du endrer mening etterhvert ja, når bæsjebleiene får mer *hrm* innhold av fast art..... Og særlig hvis du har varmekabler på badet i tillegg som varmer opp stasen.

Jeg lærte ihvertfall at man når man skal tømme dispenseren at man bør bære den UT! Skikkelig tabbe å åpne den inne, for da spredte det seg en odør som best kan sammenlignes med gamle utedo!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...