Gå til innhold

Noen med spente skoleunger i kveld :o) ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, gutten min gleder seg vanvittig til i morgen :-)

Foreldrene mine kommer kl 830 for å passe jentene, mens både jeg og mannen blir med bort på skolen kl ni for å overvære eldstemanns første skoledag!

Sønnen min skal begynne torsdag klokka halv ni. Så me har enno ein dag igjen å glede oss på :-))

Hvor i landet begynner man på skolen nå?

Ungene mine begynner på mandag.

Jeg bor på Øvre Romerike, og her i distriktet begynte noen i går, mens resten begynner i dag.

Skal straks bort og være med på min yngste stesønns første skoledag - han er spent, ja :)

Hvor i landet begynner man på skolen nå?

Ungene mine begynner på mandag.

Skolestart i Oslo var opprinnelig planlagt torsdag 18. Det fikk vi vite da junior ble skrevet inn ifjor høst.

Det ble senere utsatt til mandag. Jeg tror hvert fylke kan bestemme dette selv.

Annonse

Her begynner ikke skolen før på mandag, men ellers er det nok eldstemann som skal til i 9. klasse som er mest spent siden han skal over i ny skole hvor han kjenner få fra før.

Ellers ble 5. klassingen litt skuffet over at jeg blir sykemeldt nå (og så går jeg snart ut i permisjon)slik at han ikke får meg som lærer likevel. Som han sa: "Da er det jo ingen vits å komme over i det store klasserommet da jo..." Må innrømme jeg ble litt rørt jeg da... :-)

Min fjerdeklassing vil visst helst at det skal være sommerferie lenger, og at alle venninne skal være hjemme, slik at de kan leke sammen alle sammen hele dagen.

Mulig jeg skal ta det som et hint at vi har vært litt vel mye på farten i somer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...