Gå til innhold

Sover om natta - amming

Anbefalte innlegg

Min lille prins på 10 uker sover så godt om natta! For tiden legger vi ham kl 21-22 og han sover sammenhengende til seks-syvtiden om morgenen. Er vant med masse nattamming med de to andre barna, men han her virker fornøyd med det han får på dagtid. Vektøkningen er vel grei nok (?), han veide 3.300 g og var 50 cm ved fødsel, og var 5.100 g og 60 cm på siste kontroll, da han var 9 uker.

Det skulle ikke være nødvendig å vekke han for å amme, vel ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194553-sover-om-natta-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, begge minvar sånn, de sov hele natta fra de bare var noen uker gamle, og jeg lot dem sove.

Eldstemann begynte å våkne igjen da han var 4-5 mndr, og våknet oftere og oftere jo eldre han blei, til vi satt ned foten da han var 8 mndr.

Yngstedamen fortsatte å sove natta igjennom...

Deilig med nattesøvn!

Bare nyt det!!

Jenta mi sov 8 timer, spiste og sov 4 timer til, frem til hun var 3 mnd. Nå sover hun 2 timer, griner en time, 2 timer til, spiser, 1 eller 2 timer før hun ligger og synger i senga en halvtime, en times tid før hun må ha smokk, så litt til før hun vil opp i senga mi og få kos for å sove videre... Er heldig hvis jeg ikke må stå opp før klokken seks.

Bare nyt det!!

Jenta mi sov 8 timer, spiste og sov 4 timer til, frem til hun var 3 mnd. Nå sover hun 2 timer, griner en time, 2 timer til, spiser, 1 eller 2 timer før hun ligger og synger i senga en halvtime, en times tid før hun må ha smokk, så litt til før hun vil opp i senga mi og få kos for å sove videre... Er heldig hvis jeg ikke må stå opp før klokken seks.

Mangler ordet "sover" noen steder inni der, men håper dere skjønner hva jeg mener.

Annonse

Med så lite søvn skjønner vi godt at du glemmer ordet "sover" av og til :-)

Fikk heldigvis sovet halvannen time sammen med tuppa på ettermiddagen i dag, så nå har jeg sovet akseptabelt mye siste døgnet.

Egentlig burde jeg jo legge meg tidligere, men det er like vanskelig hver kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...