Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter som begynte i 1.klasse idag. Alle fikk selvsagt tilbud om skolemelk. Hos oss koster det kr 360,- for ett skoleår. Er det likt overalt eller er prisene individuelle for skolene?

Skrevet

på skolemelk.no står det at 1/4 liter lett-melk koster 1,86 kroner per melk. Når vi da betaler kr 360,- per skoleår utgør det da 193,54 melk per år.

Burde kanskje heller spurt hvor mange skoledager det er per år da?

Skrevet

på skolemelk.no står det at 1/4 liter lett-melk koster 1,86 kroner per melk. Når vi da betaler kr 360,- per skoleår utgør det da 193,54 melk per år.

Burde kanskje heller spurt hvor mange skoledager det er per år da?

Iflg skoleruta vår er det 190 skoledager ;)

Skrevet

Noen steder leveres det skolemelk 4 dager i uka da noen har fri en dag i uka eller har turdag en dag i uka.

Da blir det litt annen sum å betale på melka så jeg går ut ifra at gro beløpet kan variere fra skole til skole ja.

Gjest Tinemelk er best !!!
Skrevet

vi betaler 150,- pr haøvår (melk 4 x pr. uke) en turdag og da må de ha med drikke selv.

Ok pris synes jeg.

Gjest mener jeg å huske fra ifjor
Skrevet

Vi betaler for frukt og melk sammen, 400 kroner pr. skoleår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...