Speak Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Dukker, jentelego det meste av prinsesseting. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Clickits. Datra til kusina mi ble overlykkelig da hun fikk dette til sin 5 års dag.. eller ble hun 6? Vel, hvertfall rundt den alderen da. 0 Siter
bb71 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jålegreier som såper, smykker, hårspenner, lipgloss osv.Bøker. DVD hvis 100,- er ok. Sporstdrikkeflasker.Tegnesaker. Glitterlim. Vindusmaling. Forkle. Glansbilder med glansbildebok. Barbiegreier. Sparebøsse. Nabbiperler. Prinsesseplastelina. 0 Siter
karisma Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 En stor høydare for de fleste jenter i denne alderen er prinsesseting. Andre ting kan være spill, clickits, hårpynt, Bratz/Barbie dukker, hobbyting, veske, dukkeklær, CD eller DVD 0 Siter
Gjest genser er ok Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Genser m/fint motiv gjerne litt glitter eller perler på det har alltid vært popps her... Lindex har masse fint til 79,- pr genser kan da putte med spenner, strikk osv så blir det ca 100,- 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Lille Frø forelsket seg fullstendig i disse CareBear'ene som har gått som barne-tv på TV2 i sommer og jeg klarte ikke å dy meg... Så til 5-årsdagen nettopp fikk hun Morobamse (rosa med regnbue på magen) med en medfølgende dvd. ) Kjempepopis! Storebror som snart blir 7 er _litt_ misunnelig, men jeg tror ikke helt han tør å ønske seg en. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.