Gå til innhold

er det flere som har 2 åringer i trassalderen...

Anbefalte innlegg

ringerikskringla

har ei datter på snart2 år som er i trassalderen om dagen.

i kveld hadde hun ett raseri annfall uten like.holdt det gående i en halv times tid og til slutt sovnet hun på sofaen,og det var bare og bære henne opp i seng.

har også ei på 5 år men kan ikke huske att hun var så gal som denne lille furien!!!

er det flere som har slike hjemme eller er min den enste.kunne tenkt meg og vite hva dere gjvøv når de er slik..

klem fra en litt frustrert mamma

Fortsetter under...

Hei!!

Hadde tenkt å skrive innlegg om det samme selv, for nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med minien!!

Han er 19 mnd,så jeg vet ikke om det er trass eller om han bare er så hissig. Men her består dagen av hyyyyling og skriking. Får han ikke viljen sin så legger han seg ned å skaller hodet, (både ute å inne),eller så biter han meg eller storebror.

Skal vi ta på bleie, klær, sko, så er det hyyyyling igjen. Jeg blir irritert, så når 4 åringen spør om hjelp blir jeg sint på han fordi han "maser".

Kan heller ikke huske at storebror var så trassig å sint.

Har ingen gode råd dessverre, men jeg føler med deg. Dette er en GRUSOM periode!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...