Gå til innhold

Etter skolestart? 1. klasse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har brukt å ha en kosedag hjemme, hvor førsteklassingen velger middag og vi bare tar det med ro.

Sist år skulle nesten alle de andre ungene rett på SFO. Jeg syntes det var en stusslig markering av første skoledag, men jeg sa selvfølgelig ikke noe høyt....

Annonse

Vi har brukt å ha en kosedag hjemme, hvor førsteklassingen velger middag og vi bare tar det med ro.

Sist år skulle nesten alle de andre ungene rett på SFO. Jeg syntes det var en stusslig markering av første skoledag, men jeg sa selvfølgelig ikke noe høyt....

Vi gjorde det samme. Han var faktisk helt utslått etter skoledagen (9-1230) - men storfornøyd for å kunjne velge middag.

Menyen? Pølser og potetstappe, selvfølgelig!

1.klassingen har bestilt middag ( kylling og ris) og litt kake til dessert. Det skal han få!

Kanskje litt voldsomt, men gutten vår fikk gave etter sin første skoledag for 5 (!) år siden. Skateboard med div sikkerhetsutstyr. Det var kjempestas, for vi er ikke den type foreldre som kjøper leker og gaver i hytt og pine ellers:)

Annonse

Vi gjorde det samme. Han var faktisk helt utslått etter skoledagen (9-1230) - men storfornøyd for å kunjne velge middag.

Menyen? Pølser og potetstappe, selvfølgelig!

Det var da en voldsomt lang første skoledag! Vår varte bare en drøy time, kanskje ca 1:20!

Det var da en voldsomt lang første skoledag! Vår varte bare en drøy time, kanskje ca 1:20!

Ja, det var kanskje det? Førskoledagen i vår varte også fra 9 til 1230. Da var han ikke så sliten.

I dag er han på skolen fra 830 til 1330. Det er ganske pang-start!

Vår datter skulle velge seg middag og dessert i går, i tillegg til at vi bakte en kake.

Middagen ble pølse i lompe...... Dessert, Lion- is fra butikken. Ikke særlig avansert ønskeliste.

Hun var strålende fornøyd med dette "festmåltidet".

Det er slik jeg gjorde det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...