Gå til innhold

Fjert og fis og synske menn

Anbefalte innlegg

Lillematt er ganske så luftig om dagen.. og bæsjen er ofte bløt, så nå skal vi en tur til legen.

En "synsk" person "så" nemlig at han hadde melkeintoleranse... Han visste ingenting om lillemann, så det blir spennende å se om den "synske" får rett... :-)

Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette, men mannen har rett om det utroligste, og lillemann har jo faktisk noen symptomer, da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194666-fjert-og-fis-og-synske-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Halling

Hørt om han som var til irisdiagnostikk og fikk høre at han hadde hemorider.

Han gikk til legen for å få noe for det.

Legen kikket opp i baken og sa: "Du har ikke hemorider. Du har grå stær."

Lykke til med legebesøket!

mvh

Grå stær i rompa?

Trodde stæren var sort?

Gjest ei som ikke tror  på synske personer..

har en mann som driver verksted og en dag ringte det en kunde som savnet en ting hun mente var levert hos han.og hun hadde snakket med en synsk person som sa att tingen lå på pulten hans..

han har ikke funnet det enda..

og ikke tror jeg vi finner det heller..

Annonse

har en mann som driver verksted og en dag ringte det en kunde som savnet en ting hun mente var levert hos han.og hun hadde snakket med en synsk person som sa att tingen lå på pulten hans..

Skal komme tilbake med resultater fra legebesøket. :-)

Det er forøvrig ikke snakk om skruer og muttere denne mannen ser :-) Det er tilfeller av mye verre saker som svulst på hjernen og tarmkreft. Som ble bekreftet av lege etterpå. -Jeg kjenner disse det gjaldt personlig... så hvem vet hva man kan tro.

Gjest trultemor25

Mamma snakka med en "synsk" dame en dag og fikk beskjed på at hun skulle bli bestemor. Samme dag kom jeg hjem til dem for å annonsere min graviditet! DET er jo litt sprøtt da! Så hun var med det første mer opptatt av at spåkona hadde rett enn at hun skulle bli bestemor. Hehe.

Annonse

Mamma snakka med en "synsk" dame en dag og fikk beskjed på at hun skulle bli bestemor. Samme dag kom jeg hjem til dem for å annonsere min graviditet! DET er jo litt sprøtt da! Så hun var med det første mer opptatt av at spåkona hadde rett enn at hun skulle bli bestemor. Hehe.

Heh :)

Som lovet, her kommer referat fra legebesøk: de ville ikke ta blodprøve på ham, siden han er så liten. Skulle heller prøve å bytte til laktoseredusert melk og se om magen ble mer stabil. Så da må vi bare vente og se.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...