Gå til innhold

Legeforeningen - Bruk nett rundt trampolinen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Halling

Før i tida var det rulleskøyter, rullebrett og golden retrievere som var årsaker til skader.

En gammel kirurg sa at på 60-tallet ble frosne koteletter farlige. To eller fler er farligere enn en! Folk fikk frysere, kjøpte halve griser og glemte å ta opp mat for tining, og dermed tok husfruene forskjærkniven i bruk. Ikke sjelden skar de seg så dypt at det var fare for livet. Til og med de som skar seg i ansiktet.

Gjest trultemor25

Før i tida var det rulleskøyter, rullebrett og golden retrievere som var årsaker til skader.

En gammel kirurg sa at på 60-tallet ble frosne koteletter farlige. To eller fler er farligere enn en! Folk fikk frysere, kjøpte halve griser og glemte å ta opp mat for tining, og dermed tok husfruene forskjærkniven i bruk. Ikke sjelden skar de seg så dypt at det var fare for livet. Til og med de som skar seg i ansiktet.

Golden retrievere?

Ørkenvandreren

Når har ikke jeg lest artikkelen, men jeg har en samboer som tidvis jobber på en ortopedisk avdeling på et sykehus.

De sier at hovedårsaken til brudd ikke er folk faller av trampolinen, men at de lander forkjært på matten, spesielt når det er flere som hopper på en gang.

Så et annet viktig tips er derfor; Kun et barn av gangen på matten.

Når har ikke jeg lest artikkelen, men jeg har en samboer som tidvis jobber på en ortopedisk avdeling på et sykehus.

De sier at hovedårsaken til brudd ikke er folk faller av trampolinen, men at de lander forkjært på matten, spesielt når det er flere som hopper på en gang.

Så et annet viktig tips er derfor; Kun et barn av gangen på matten.

Det er vel også blant anbefalingene i artikkelen.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...