YEAB Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Er det noen som har erfaring ang. ufør og adopsjon? Er det noen som har fått avslag i bufetat og senere blitt godkjent i bufadir. 0 Siter
forelsket colombiamamma Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Min mann er ufør og vi hadde ingen problemer med å bli godkjent i Norge. Colombia ønsket derimot en tilleggsrapport fra sosialkontoret, og da de fikk det gikk alt greit. Det var ikke morsomt å måtte vente ytterligere måneder, men vi kom i mål til slutt vi også:-) Heldigvis!! mvh 0 Siter
nedtelling Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Min mann er ufør og vi hadde ingen problemer med å bli godkjent i Norge. Colombia ønsket derimot en tilleggsrapport fra sosialkontoret, og da de fikk det gikk alt greit. Det var ikke morsomt å måtte vente ytterligere måneder, men vi kom i mål til slutt vi også:-) Heldigvis!! mvh vet om et par som fikk avslag i Colombia. der var det henne som var ufor. tror de er i gang i nytt land 0 Siter
Gjest ufør og adopsjon Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hei. Har du etterlyst meg? Jeg er ufør og mamma til to adopterte. Send meg din e-mail adr. hvis du ønsker kontakt 0 Siter
Gjest ufør og adopsjon Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hei. Har du etterlyst meg? Jeg er ufør og mamma til to adopterte. Send meg din e-mail adr. hvis du ønsker kontakt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.