Gjest imaz Skrevet 16. februar 2001 Del Skrevet 16. februar 2001 Fra 1969 - 1972 i hæren - 3 år skole + 3 år plikttjeneste.Jeg var ikke fyllt 18 år før jeg begynteble tatt opp. Ble psyksik sykere og sykere helt fra 1970 og utover. Ble sykemeldt FØR jeg sluttet etter 6 år 1975 og da psykisk helt knekt som menneske etter å ha blitt behandlet bl.a. meget kritikkverdig av systemet. Mener jeg ble påført psykiske skader i disse årene.Mener å kunne dokumentere dette, selv om psykiske forhold kan bli vanskelig å dokumentere. Etter 1975 ikke fungert - attføring på attføring - sykemeldt - emosjonelle sterke problemer - atferdsforstyrrelser, depressjoner-nå uføretrygdet etter årevis kamp for å klare livet på egen hånd økonomisk. Spørsmål 1: Vet du-dere om Hæren-Forsvaret på denne tid hadde eller pr. i dag har en forsikringsordning hvis min tilstand fra da av kan bli regnet som yrkesskade ? Spørsmål 2: Hvor skal man henvende seg for avklaring - hvilke dokumentasjoner må fremlegges - fra hvem ? Spørsmål 3: Ønsker alle råd og tips fra deg og andre ettersom jeg siden 1975 har blitt ufør. Sykemeldt 1975 Attføring 1976-1977 - klarte dette ikke. Forsøk på jobb 9 mnd - sykemeldt -attføring 1979. Skole og problemer frivillig -osv.. en kamp til 1985 - Attføring i gjen 3 mnd - klarte detet ikke -Uføretrygdet 1987 Takk for at dere leste mine ord - håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19469-yrkesskadeerstatning-fra-forsvaret-6-%C3%A5rs-tjeneste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irene Grøneng Skrevet 16. februar 2001 Del Skrevet 16. februar 2001 Forsvarets retningslinjer og forsikringsordninger kjenner jeg ikke. Det er verdt å merke seg at folketrygdens regler om yrkesskade og yrkesskadeerstatning kommer i tillegg til eventuell erstatning fra forsvaret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19469-yrkesskadeerstatning-fra-forsvaret-6-%C3%A5rs-tjeneste/#findComment-85792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.