Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Ketty.

Så lenge siden....vi var i colombia i sammen.

Tenk at du har fått skolegutt tiden går så alt for fort.!

Så kjekt at dere har kommet så langt i prosses nr.3. Tenk at om ikke så lenge skal dere ned igjen til colombia. Dere er heldige.

Vi skal nok "bare" ned på ferie tur til colombia om ca 5 år.

Vi skal til Beitostølen fra 1-4 september.

Så vi skal bo på hotel i Bergen fra 31 august - 1 september, kanskje vi kunne treffest og spist pizza i sammen?

Hei Ketty.

Så lenge siden....vi var i colombia i sammen.

Tenk at du har fått skolegutt tiden går så alt for fort.!

Så kjekt at dere har kommet så langt i prosses nr.3. Tenk at om ikke så lenge skal dere ned igjen til colombia. Dere er heldige.

Vi skal nok "bare" ned på ferie tur til colombia om ca 5 år.

Vi skal til Beitostølen fra 1-4 september.

Så vi skal bo på hotel i Bergen fra 31 august - 1 september, kanskje vi kunne treffest og spist pizza i sammen?

Det hadde vært kjempekjekt! Sender deg en mail i morgen......er på jobb nå og har ikke adressen din her.

Hei på deg "ketty" - så kjekt å lese at alt går fint med skolestart. Gratulerer også med ferdig sosialrapport.

Vi kom hjem fra ferie i går - begynner på jobb om en uke...

Gleder meg til å se deg!!!

Klem fra meg

Gleder meg til å se deg og! Er på jobb nå i helgen, og hadde jo håpet at du var her også. Nyt ferien, og så snakkes vi.

Så deilig da Ketty, gratulerer!

Kjenner det kribler i kroppen når "kjentfolk" er i gang igjen (c:

Gleder meg til å kunne følge dere fra sidelinjen denne gangen(c:

Tenk at nå har du en skolegutt også, en ny verden og tiden flyr avgårde (c:

Vår gutt har begynt i andre klasse. Vi sliter litt med motivasjonen hans ift leksene men ellers går det fint nå. Vi hadde en "tøff" skolestart i fjor hvor mye løste seg i nov da jeg begynte å jobbe igjen og frøkna begynte i barnehagen.

hils sjarmtrolla og riktig god helg til dere alle!

klem fra

Ja, tiden bare flyr. Allerede skolegutt, jeg forstår det ikke helt. Heldigvis trives han godt, men lillebror er veldig misunnelig.....han vil og begynne nå. Heldigvis er nå det en stund til ennå.

Ja, det er deilig å være igang igjen. Har hele tiden sett for meg 3 barn. Gleder meg veldig til å komme tilbake til Colombia, og er veldig spent på hvor det blir denne gang. Hadde ikke vært meg imot å reise tilbake til Medellín.

Håper alt går bra med dere, både store og små.

Klem

Hei komm

Ja, det er en veldig pussig følelse. Litt vemodig og veldig spennende. Veldig godt å se at han trives med sin nye tilværelse. Lillebror på 3 vil gjerne begynne på skolen nå han også, men heldigvis for mamma og pappa så er det ennå noen år til det.

Føler det ikke er så lenge siden eldstemann var baby (han var 8 mnd da han ble vår), og nå er han allerede stor skolegutt. Den tiden har gått fort, så det er rart å tenke på hvor sent tiden går når man venter:O)

Hvor kommer deres gutt fra?

Vår gutt kommer fra Bogota/colombia. Vi kom hjem med ham da han var 17 mnd, føles som det var nettopp, alikevel føles det som vi alltid har hatt ham.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...