Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har sett på Bergans Nordkapp jr på 12 og 18 liter til mine håpefuller på 2 og 5 1/2. Minstemann ble rød på halsen etter bare å ha prøvd den på i 1 min, og han er lang og ikke spesielt smalskuldret. Har ikke prøvd noen av sekkene på eldstejenta, men har lest i en test at de passer best for gutter.

Noen med Bergans-erfaring her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194736-berganssekkene-gnager-p%C3%A5-halsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergans-tilhenger.

Hm, ble litt spent nå. Jeg har nettopp kjøpt (i går) den Månetoppen- utgaven av Bergans-sekken du snakker om, også 12 liter. Det er kun litt annerledes design (en ekstra lomme i front o.l.) enn Nordkapp som du har kjøpt.

Jeg har to gutter, en på 2,5 og en på snart 6. Har tenkt at de skal byttelåne på den når de skal på tur i barnehage/SFO. Jeg synes 18 l. ble for stor selv for den eldste.

Jeg skal gi deg beskjed om han klager noe over ett eller annet med den sekken når han kommer hjem i ettermiddag. Han sa ingenting i dag tidlig da vi gikk til SFO og han bar sekken selv.

Gjest ViTo-Tre

Hei,

har hatt 12 l Bergans sekk til gutten vår siden han var 2 år ! Nå er han 4 og bruker den masse da vi går mye tur i fjellet. Har sett at han enkelte ganger har blitt litt rød i nakken men han har enda aldri klaget på det. Tror det kommer litt ann på innstillingene og på om det er nok vekt i sekken til å dra den ned slik at den ikke "henger i løse luften" og gnisser.

Vi er altså kjempefornøyd med sekken.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...