Gå til innhold

Forsikre barna?

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Bare lurer på hvor vanlig det er å forsikre barna.

Vi har ikke gjort det, men lurer på å forsikre mot sykdom.

Skrevet

Vi har i alle fall forsikret dem,- både ulykke og sykdom.

Gjest surt når du betaler, men lurt når det skjer noe alvorlig
Skrevet

jeg fikk både ulykkes og sykdomsforsikring for noen uker siden, til vår sønn. I forrige uke slo han ut noen tenner. Forsikringen dekker jo det og.

Igår var han ute for en bilulykke. Jeg gikk til legen for å registrere det. Hvis han får store problemer med nakke seinere i livet, vil forsikringen sørger for at økonomien ikke blir noe problem.

Det er lett å tenke at det mest sannsynlig ikke skjer noe med ungene, men jeg har opplevd to alvorlige ting på 1 uke.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Tror nok det er blitt ganske så vanlig å forsikre barna sine.

Vi har forsikring på båre to.

Skrevet

Hvor vanlig det er vet jeg ikke. Men at det er fornuftig er hevet over en hver tvil.

Sjekk nøye hva de ulike forsikringene dekker. Det er forskjell på begrepene invaliditet og uførhet.

mvh

Skrevet

Vi har forsikring på våre to ja. Uføre og sykdom tror jeg.

Gjest surt når du betaler, men lurt når det skjer noe alvorlig
Skrevet

Jeg regner med at dere forsikrer bilen og hjemmet deres. Hvorfor da ikke forsikre det som er enda mer dyrebart?

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg regner med at dere forsikrer bilen og hjemmet deres. Hvorfor da ikke forsikre det som er enda mer dyrebart?

Bilen og hjemmet er så vidt jeg vet ikke dekket av folketrygden.

Når det er sagt; sikkert lurt å plusse på med en privat forsikring.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Fordi det er surere å bruke penger på bilen enn på det mest dyrebare vi har....

Gjest sansara
Skrevet

Det tror jeg har blitt veldig vanlig. Jeg kjenner ingen som ikke har gjort det.

Skrevet

Vi forsikret måneden etter at hun ble født. Forsikringa dekker både ulykke og sykdom og koster 1300,- i året.

Skrevet

Mine har vært forsikret og minstemann er fremdeles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...