Gjest mitt første utdrikningslag Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Hei! Jeg skal i utdrikningslag i morgen, og fikk nettopp(!) vite at vi skal ha med en LITEN ting som begynner på T (den tilkomnes navn begynner på T...) Noen som er kreative her? (som har vært i utdrikningslag før, kanskje...;-) 0 Siter
Gjest ttttttttttttttttttttttttt Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Øh, *klør meg i hodet* Tangatruse Tulipan Tannpirkere Tepose Tannkrem T-skjorte Holder en knapp på tangatruse og tulipan! 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Du har ikke en ting på T som du forbinder med bruden da ? Kanskje de samler på et eller annet sølvbestikk el.l., så kan du f.eks. kjøpe en T-skje i det, tøfler, t-lysestake, har de hage, kanskje et lite frukt-Tre som de kan plante som et koselig minne ) 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Tåfisfjerner! M.a.o. en fotdeodorant. Et must hvis hennes tilkommende er en fotfetisjist! ;-) Eventuelt ta med en flaske Tuborg!! *S* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 en tegnestift må vel være liten nok.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jøss, så teit. Men når det først er sånn, må man gjøre det beste ut av det: Toblerone (fordi hun er søt?) tryllestav (for en magisk fremtid) Tabascosaus (for sterke opplevelser) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.