fuji1365380447 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sånn er det serru! ) Og tro meg - du blir akkurat likedan! ;o) Sukk, det er nok sant, det... Men jeg håper at jeg fremdeles klarer å skille min egen kjærlighet til barnet, og knøttets faktiske interesse ute i den virkelige verden.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sant nok, alle babyer er ikke så pene i andres øyne mens andre igjen er så vakre at man nesten mister pusten. Synes ikke det er noen grunn til å sitte og snakke høyt om at den og den babyen er stygg for det! Man gjør da ikke det med voksne folk heller. "SE den stygge dama som sitter ved siden av oss a'!!" Sikkert folk som gjør det, men... Nei, herregud - det var jo en totalt smakløs og unødvendig kommentar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Vel du og jeg har ikke den samme universelle forståelsen av fysisk skjønnhet, spesielt ikke på babyer. Jeg har aldri sett en baby som "mangler" hverken hår eller tenner. Det skal jo ikke være der ennå. Alle de tingene du skriver som du mener gjør en baby mindre vakker, synes jeg gjør en baby vakker og unik. Da snakker jeg ikke om min egen, men andres. Hvorfor i hele vide verden skulle man si at en baby er stygg? Tanken er fri, hvor idiotisk den enn er. Men man får lære seg å tøyle munnen slik at man ikke roper ut sin dumskap. Skulle jeg være dommer i en skjønnhetskonkuranse for babyer ville de endt opp på en delt førstplass hele gjengen. Har aldri sett noe annet enn enestående vakre babyer. mvh Alle unger er ikke vakre..Er mor mindre pen og far samme er det stor sjans for at ungen..heller ikke blir så pen. Selvom babyer ofte har utseendemessige formildene trekk i form av at de er nettopp babyer. Men ærlig talt, det finnes stygge unger altså. Men jeg hadde selvsagt ikke sagt det til opphavet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nei, herregud - det var jo en totalt smakløs og unødvendig kommentar! ...og da er det jo heller ikke så rart at man reagerer og blir sur. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knotten Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 he-he... ja, det er mulig at jeg mister helt gangsynet når jeg får min egen... Håper i så fall at noen på en litt humoristisk måte kan få meg ned på jorda igjen.. En liten historie: Vi hadde en slik samtale med et vennepar av oss. Vi satt alle fire å lo godt av alle tussete mødre som syntes at selv bæsjen til den lille er vakkert. Og så ble vi enige om helt nyfødte kryp ofte ikke er så vakre i seg selv, men at de jo er et fantastisk under på jord. Litt senere var vi på barselbeøsk hos venneparet, og mannen der var selvfølgelig fyr og flamme over sin lille datter. Vi fikk ikke se henne med en gang, men han fortalte med stort alvor at mange av de andre babyene på avdelingen så ut som små svisker, men heldigvis så var hans datter svært heldig med utseendet og var allerede svært vakker til å bare være et døgn gammel. Så da var det ikke til å unngå at latteren boblet litt i halsen på meg, da jeg endelig fikk møte prinsesse: Knall-lilla, med flekkete hår og utslett over hele seg - og så var hun tatt med sugekopp, så hun hadde et stor skorpete blåmerke i hodet og helt merkelig hodefasong! *LOL* - jeg lo så jeg holdt på miste pusten da vi dro derfra!!! Ha-ha ha - det var jo veldig søtt, da. Han syntes faktisk at dette var det vakreste pikebarnet på denne jord :-) Ja, ja.. Jeg får vel bare holde kjeft - er vel bare misunnelig på alle dem som er totalt forelsket i sitt eget barn... Apropos gangsyn; Min lille Lillebror ble utsatt for en rimelig tøff start på tilværelsen; Foruten å kjøre seg fullstendig fast i feil positur, noe som helt klart preget både farge og fasong, var han skrapet opp og rispet av en sånn elektrode de prøvde å sette på panna hans. Han ble tilslutt tatt med keisersnitt, og der jeg lå, med bedøvelse som rakk opp tilogmed ørene, kom damen bærende med nurket slik at mamma skulle få se... Og jeg å bare si det; Han så ut som en bokser som tapte stort i ringen... Verandaleppe, to blåveiser, sår i panna og på kinn og nese, hovne øyelokk... Til og med jeg klarte ikke å synes han var verdens peneste. Men verdens nydeligste, var han! For begrepet nydelig rommer mye mer enn billedlig skjønnehet. Alt det han hadde vært igjennom, lille babyen min... Nå sitter han her som en riktig kjekk liten snart-fireåring, med store glugger og et vesen som tiltaler gamle tanter på butikken Hadde jeg knapt trodd de første dagene... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knotten Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sukk, det er nok sant, det... Men jeg håper at jeg fremdeles klarer å skille min egen kjærlighet til barnet, og knøttets faktiske interesse ute i den virkelige verden.. Ja, det er heldigvis fåtallet som tror at eget barn er sentrum for alle andre menneskers interesse 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Alle unger er ikke vakre..Er mor mindre pen og far samme er det stor sjans for at ungen..heller ikke blir så pen. Selvom babyer ofte har utseendemessige formildene trekk i form av at de er nettopp babyer. Men ærlig talt, det finnes stygge unger altså. Men jeg hadde selvsagt ikke sagt det til opphavet! Jeg har aldri sett en stygg unge. Så da kommer vel styggheten fra øynene som ser. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jammen ikke rart at verden er utseende-fokusert, nå folk til og med er opptatt av utseendet til spe-barna sine. Det at man elsker barna sine er jo ikke det samme som at de er "verdens vakreste"! Man må da kunne ha øyne i hodet og se at avkommet ikke nødvendigvis er et "fruktfat" - og likevel elske dem med hud å hår. Jeg forstår ikke at det skal være en konkurranse om å ha det vakreste barnet? Skjønnhet er faktisk ganske universelt - det er de samme ansiktstrekkene som er ettertraktet over hele verden. Hva er galt med å innrømme at avkommet kanskje ikke har akkurat disse trekkene? Jeg kjenner da ganske mange rare små spebarn som ikke er spesielt vakre, men de er da like mye verdt for det? Jeg vil vel heller si det er en uteseende-fokusert verden som karakteriserer et spebarn som stygt. Du ville heller ikke likt å bli kallt stygg, eller at noen du var svært glad i ble det. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg håper jeg kunne sagt noe sånt, høyt og tydelig: "Ikke bry deg om den frekke damen! Du er nydelig akkurat som du er!" Men kjenner jeg meg selv rett, hadde jeg kommet på det for sent ( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 he-he... ja, det er mulig at jeg mister helt gangsynet når jeg får min egen... Håper i så fall at noen på en litt humoristisk måte kan få meg ned på jorda igjen.. En liten historie: Vi hadde en slik samtale med et vennepar av oss. Vi satt alle fire å lo godt av alle tussete mødre som syntes at selv bæsjen til den lille er vakkert. Og så ble vi enige om helt nyfødte kryp ofte ikke er så vakre i seg selv, men at de jo er et fantastisk under på jord. Litt senere var vi på barselbeøsk hos venneparet, og mannen der var selvfølgelig fyr og flamme over sin lille datter. Vi fikk ikke se henne med en gang, men han fortalte med stort alvor at mange av de andre babyene på avdelingen så ut som små svisker, men heldigvis så var hans datter svært heldig med utseendet og var allerede svært vakker til å bare være et døgn gammel. Så da var det ikke til å unngå at latteren boblet litt i halsen på meg, da jeg endelig fikk møte prinsesse: Knall-lilla, med flekkete hår og utslett over hele seg - og så var hun tatt med sugekopp, så hun hadde et stor skorpete blåmerke i hodet og helt merkelig hodefasong! *LOL* - jeg lo så jeg holdt på miste pusten da vi dro derfra!!! Ha-ha ha - det var jo veldig søtt, da. Han syntes faktisk at dette var det vakreste pikebarnet på denne jord :-) Ja, ja.. Jeg får vel bare holde kjeft - er vel bare misunnelig på alle dem som er totalt forelsket i sitt eget barn... Du får gjøre dine ord søte. For du må nok spise dem alle sammen etter hvert. ;-) Tror nok gangsynet skjerpes betraktelig om du en gang er så heldig å få barn selv. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har aldri sett en stygg unge. Så da kommer vel styggheten fra øynene som ser. mvh Nåvel..Jeg mener det er åpenbart at enkelte folk er penere enn andre..Å nekte å akseptere dette er bare misforstått, tror jeg. Dessuten tror jeg ikke noe på det..Jeg tror alle som sier de aldri har sett stygge folk prøver å være kokette, fluffy og greie, på en litt sånn uspiselig "Tori Amosaktig" måte. Jeg tror de ser det og nekter å innrømme for seg selv at de så mye som tenker det, for å kunne smykke seg med å være søt, positiv og grei. Dessuten er det litt tabu, derfor er det også mange som ikke vil ha noe av at det nevnes. Når det er sagt så er det vel heller ikke det viktigste i verden å være billedskjønn. men det kunne en nesten tro at det var noen ganger, slik som folk iler til med å fortelle hverandre at alle er like pene..;-) Hele greia blir dessuten rimelig paradoksal &skrudd for meg, i og med at det gjerne er de samme menneskene som hevder at alle er like vakre som mener at utseende ikke spiller noen rolle..Det er det indre som teller!- i ett og samme åndedrag.. Hvis det var sånn at alle var like pene hadde det vel vært overflødig å stadig påpeke dette?;-) En trengte vel ikke begrepet vakker om alle var det? Å si at noen er vakker i et slikt tilfelle ble vel det samme som å påpeke noe ala Åh - du har nese..! De fleste har det..lite å snakke om liksom. Jeg tror du er utmerket i stand til å gjenkjenne pene og mindre pene mennesker når du ser dem..Jupp, du forsto meg helt riktig..Jeg tror du og andre som påstår at f.eks rødlilla unger med eksem i halve ansiktet som ellers ligner på sin mindre pene far er PENE..Verdens beste og elskeligste kanskje, men pene? Nope.. Jupp, jeg tror du juger så det renner av deg..;-P 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sukk, det er nok sant, det... Men jeg håper at jeg fremdeles klarer å skille min egen kjærlighet til barnet, og knøttets faktiske interesse ute i den virkelige verden.. Du må skille mellom pen og vakker. Pen er den offesielt godkjente og anerkjente, stylede standardutseende. Det som reklamen vil ha oss til å tro er det eneste som gjelder. Vakker krever mye mer. Det er når hvert eneste trekk betyr noe svært positivt og godt. Kan ikke huske å ha sett en vakker fotomodell noen gang, samme hvor pene de er. Så når foreldre synes sine barn er vakre og nydelige er det ikke fordi de tror at de ville fått automatisk førsteplass i den neste Natusanreklamen. Men fordi akkurat dette utseende representerer det mest dyrebare de noen gang har hatt. De vakreste menneskene jeg kjenner er stort sett veldig små eller veldig gamle. Hvordan det går an å se forbi det vakre ved en baby og kalle den for stygg, i tankene eller med munnen, er helt uforståelig for meg. Om man så bare forholder seg til det standariserte penhetsbegrepet klarer jeg ikke se hvordan en baby kan være stygg. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1358979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nåvel..Jeg mener det er åpenbart at enkelte folk er penere enn andre..Å nekte å akseptere dette er bare misforstått, tror jeg. Dessuten tror jeg ikke noe på det..Jeg tror alle som sier de aldri har sett stygge folk prøver å være kokette, fluffy og greie, på en litt sånn uspiselig "Tori Amosaktig" måte. Jeg tror de ser det og nekter å innrømme for seg selv at de så mye som tenker det, for å kunne smykke seg med å være søt, positiv og grei. Dessuten er det litt tabu, derfor er det også mange som ikke vil ha noe av at det nevnes. Når det er sagt så er det vel heller ikke det viktigste i verden å være billedskjønn. men det kunne en nesten tro at det var noen ganger, slik som folk iler til med å fortelle hverandre at alle er like pene..;-) Hele greia blir dessuten rimelig paradoksal &skrudd for meg, i og med at det gjerne er de samme menneskene som hevder at alle er like vakre som mener at utseende ikke spiller noen rolle..Det er det indre som teller!- i ett og samme åndedrag.. Hvis det var sånn at alle var like pene hadde det vel vært overflødig å stadig påpeke dette?;-) En trengte vel ikke begrepet vakker om alle var det? Å si at noen er vakker i et slikt tilfelle ble vel det samme som å påpeke noe ala Åh - du har nese..! De fleste har det..lite å snakke om liksom. Jeg tror du er utmerket i stand til å gjenkjenne pene og mindre pene mennesker når du ser dem..Jupp, du forsto meg helt riktig..Jeg tror du og andre som påstår at f.eks rødlilla unger med eksem i halve ansiktet som ellers ligner på sin mindre pene far er PENE..Verdens beste og elskeligste kanskje, men pene? Nope.. Jupp, jeg tror du juger så det renner av deg..;-P Jeg har aldri sett en _stygg_ baby. Men jeg har sett mange babyer som bærer tydelig preg av hva de nylig har vært i gjennom. Jeg synes ikke det er stygt, bare nyfødt. Det som gjør en baby vakker er ikke symetri eller plettfri hud, men skjørheten og sårbarheten. Den kommer ofte tydeligere frem når ikke alt er helt "perfekt". Jeg har aldri sagt eller ment at alle voksne mennesker er like pene. (Jeg trodde vi snakket om babyer ikke alle mennesker i hele verden.) Jeg har bedre syn enn som så. Men det er et langt stykke fra å være mindre pen enn en annen til å være _stygg_. I den grad jeg har sett voksne mennesker som jeg synes har vært stygge er det fordi de har vært ustelte. For øvrig synes jeg at det standariserte, overpolerte Hollywoodutseendet som markedskreftene har bestemt vi skal tilbe, fort blir tomt, kjedelig og intetsigende. Min definisjon av pen, også billedlig pen, er mye videre enn som så. Se for øvrig innlegget "Pen kontra vakker" litt lengre opp. Ranke, rette, symetriske trær er pene nok. Men en fjellfuru helt oppi skoggrensen er virkelig vakker, nettopp fordi den ikke er noe av det jeg nevnte ovenfor. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1359000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg håper jeg kunne sagt noe sånt, høyt og tydelig: "Ikke bry deg om den frekke damen! Du er nydelig akkurat som du er!" Men kjenner jeg meg selv rett, hadde jeg kommet på det for sent ( Ja, det er alltis sånnt man kommer på i ettertid. Men det hadde nok gitt dama en flau følelse og det hadde hun jammen fortjent. For sånn sier man ikke 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1359085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har aldri sett en _stygg_ baby. Men jeg har sett mange babyer som bærer tydelig preg av hva de nylig har vært i gjennom. Jeg synes ikke det er stygt, bare nyfødt. Det som gjør en baby vakker er ikke symetri eller plettfri hud, men skjørheten og sårbarheten. Den kommer ofte tydeligere frem når ikke alt er helt "perfekt". Jeg har aldri sagt eller ment at alle voksne mennesker er like pene. (Jeg trodde vi snakket om babyer ikke alle mennesker i hele verden.) Jeg har bedre syn enn som så. Men det er et langt stykke fra å være mindre pen enn en annen til å være _stygg_. I den grad jeg har sett voksne mennesker som jeg synes har vært stygge er det fordi de har vært ustelte. For øvrig synes jeg at det standariserte, overpolerte Hollywoodutseendet som markedskreftene har bestemt vi skal tilbe, fort blir tomt, kjedelig og intetsigende. Min definisjon av pen, også billedlig pen, er mye videre enn som så. Se for øvrig innlegget "Pen kontra vakker" litt lengre opp. Ranke, rette, symetriske trær er pene nok. Men en fjellfuru helt oppi skoggrensen er virkelig vakker, nettopp fordi den ikke er noe av det jeg nevnte ovenfor. mvh Jeg er helt enig i alt du skriver, Pielill. Ikke stygg, men mindre pen. Det er straks noe helt annet, synes nå jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1359152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sussilei Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ??? Jeg påstår da ikke noe av det du skriver.. men det må da være lov å synes at ens eget barn er vakkert..? -Forskjell på det og å kringkaste det til hele verden. Ville aldri jeg funnet på. Har heller aldri hørt foreldre skryte av at ungen deres er så pen, i så fall er det sagt med et smil en ironisk undertone - "og selvsagt er han jo verdens nydeligste, som alle andre". Det har nok først og fremst med følelser å gjøre, ikke billedlig utseende. Jeg har faktisk en venninne som synes at hennes barn er verdens vakreste. (Og det er de sant å si ikke ) Vi snakket nemlig om det, jeg sa noe sånt som at jeg jo kan se at noen barn faktisk er penere enn mine, men følelsene jeg får når jeg ser på barna mine, gjør at de er vakrest likevel! Hun svarte at hun ikke ser at noen andre barn er penere enn hennes. Synes det er rart, vet ikke om det er en god eller dårlig egenskap? Hun kaller forresten datteren sin "prinsessa" hele tiden, også - i stedet for navnet, altså. Synes det er litt rart også, jeg - men vi er nok bare veldig forskjellige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1360261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bb71 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Drittkjærring! Klart du blir lei deg. Jeg hadde blitt det, selv om jeg hadde synes det var dumt å bli lei seg over kommentarer om utseende til en baby. Her en dag kommenterte en tante at babyen vår var så fin og slank! HÆÆÆ? Det er jo så dumt å kommentere babyers fasonger og utseende, det er jo høyst midlertidig begge deler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1360388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ja ja, den janteloven, hadde jeg tenkt da. .Alle må jo se at ungene mine er fine, så jeg hadde tenkt at det sikkert var noe sjalusigreier;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1360396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idiotkjerring Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ja, jeg hadde og blitt lei meg. En jeg kjenner var i utlandet på en buffet. Hun strakk seg for å ta litt mat, da hun ved siden av sa på norsk til mannen: "for en grebbe" Hun jeg kjenner snudde seg og sa: "Du skal være forsiktig med hva du sier" Hun ble visst ganske så flau. Det var bra at du snakket på norsk til babyen din, da dere skulle gå. Da satt hun sikkert en god stund etter og funderte på om du hadde hørt henne eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1360397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ??? Jeg påstår da ikke noe av det du skriver.. men det må da være lov å synes at ens eget barn er vakkert..? -Forskjell på det og å kringkaste det til hele verden. Ville aldri jeg funnet på. Har heller aldri hørt foreldre skryte av at ungen deres er så pen, i så fall er det sagt med et smil en ironisk undertone - "og selvsagt er han jo verdens nydeligste, som alle andre". Det har nok først og fremst med følelser å gjøre, ikke billedlig utseende. "Jeg påstår da ikke noe av det du skriver.. men det må da være lov å synes at ens eget barn er vakkert..? -Forskjell på det og å kringkaste det til hele verden. Ville aldri jeg funnet på." He he, er det greit at man kringkaster det her på dol da? Er så deilig å få skryte litt;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194754-hvordan-hadde-du-reagert-hvis-noen-sa-at-ungen-din-var-stygg/page/2/#findComment-1360402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.