Gå til innhold

Sorry Bondevik hatere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• ....AV

4

• favn

4

• mumitrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Vidsynt

Hvorfor er det så få som stemmer krf da?

Fordi folk ser kun på det som er negativt og ikke på alt det positve denne regjeringa har gjort. Mange ser også ut til å tro at det kun er Kjell Magne som bestemmer alt alene.

En ting er i såfall sikkert at om de rødgrønne nå får flertall så vil folk da se det negative de gjør. Folk som stemmer på de må ikke klage om de får høy rente og blir gjeldsslaver. Det har alltid vært høy rente med AP.

Gjest bondevik-fan

Der er jeg nok ikke særlig enig med deg. Dvs. jeg vet jo ikke hva du har sett, men han virker nesten patetisk på meg for tiden. Jeg synes han har tapt seg betraktelig.

Der er jeg helt uenig. På meg virker det som om han har full kontroll på det han driver med. Jagland derimotderimot er BARE opptatt av å bli statsminister. Politikken driter han i.

Annonse

Gjest bondevik-fan

Fordi folk ser kun på det som er negativt og ikke på alt det positve denne regjeringa har gjort. Mange ser også ut til å tro at det kun er Kjell Magne som bestemmer alt alene.

En ting er i såfall sikkert at om de rødgrønne nå får flertall så vil folk da se det negative de gjør. Folk som stemmer på de må ikke klage om de får høy rente og blir gjeldsslaver. Det har alltid vært høy rente med AP.

Bra sagt! Krf og Bondevik får utrolig mye ufortjent pes BARE fordi det heter KRISTELIG folkeparti.

Gjest bondevik-hater

Hadde de hatt en annen statsministerkandidat enn Bondevik kunne de fortsatt hatt en sjanse.

Gjest bondevik-fan

Hadde de hatt en annen statsministerkandidat enn Bondevik kunne de fortsatt hatt en sjanse.

Hva er det som er så ille med Bondevik?

Er det det at han er kristen? Prest? MFK tilhenger? Moldenser?

Jeg skjønner ikke at han er så ille. Vi slipper jo å omgåes ham sånn til daglig.. Det er ille når personer skal avgjøre og ikke politikken.

Gjest bondevik-hater

Hva er det som er så ille med Bondevik?

Er det det at han er kristen? Prest? MFK tilhenger? Moldenser?

Jeg skjønner ikke at han er så ille. Vi slipper jo å omgåes ham sånn til daglig.. Det er ille når personer skal avgjøre og ikke politikken.

Han er en klyse og han tror han kan tvinge folk til å like han.

Annonse

Der er jeg helt uenig. På meg virker det som om han har full kontroll på det han driver med. Jagland derimotderimot er BARE opptatt av å bli statsminister. Politikken driter han i.

Hehe, tror ikke du følger så godt med. Jagland er faktisk ikke statsministerkandidat nå da. Det er Jens Stoltenberg AP har som kandidat nå.

Og hva positivt har denne regjeringa gjort?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...