Gå til innhold

Sorry Bondevik hatere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• ....AV

4

• favn

4

• mumitrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest feiga ja

Og hva positivt har denne regjeringa gjort?

Svært mye.

Renta hadde blant annet vært mye høyere med en rød-grønn regjering.

Regjeringsskifte blir det nok, og da tar det ikke lang tid før renta går raskt og høyt oppover.

Men det er klart mye lettere for partiene som er i opposisjon og tru alt hadde vært så mye bedre. Og love både det ene og det andre.

Hadde Ap fått flertall alene så hadde det kanskje ikke vært så værst. Men når de skal ha med SV, da er det ganske så skummelt for norges økonomiske framtid.

Svært mye.

Regjeringsskifte blir det nok, og da tar det ikke lang tid før renta går raskt og høyt oppover.

Men det er klart mye lettere for partiene som er i opposisjon og tru alt hadde vært så mye bedre. Og love både det ene og det andre.

Hadde Ap fått flertall alene så hadde det kanskje ikke vært så værst. Men når de skal ha med SV, da er det ganske så skummelt for norges økonomiske framtid.

Renta spiller ingen rolle for meg :o) Ikke har jeg noe særlig lån og ikke har jeg noe særlig i banken.

Annonse

Gjest bondevik-fan

For eksempel baseres diskriminering av homofile og kampen mot selvbestemt abort på kristne verdier.

Har ikke homofile fått de samme rettigheter som andre? Bortsett fra å adoptere da. Hva har det med kristne verdier å gjøre? Jeg vet om mange ikke kristne, og til og med homofile, som mener at homofile ikke bør få adoptere. Trenger ikke ha et kristent livssyn for å mene det. Selvbestemt abort har vi her i landet og jeg har ikke hørt at Bondevik vil fjerne den ordningen?

Hva de to fanatikerprestene driver med får være deres sak.

Svært mye.

Og så må vi jo ikke glemme at de tok ifra oss småbarnstillegget og gav det til kontantstøttemottagerne istedet da. Og Krf kaller seg familiepartiet.... *rister på hodet*

Gjest Liker Bondevik jeg

Enig jeg. Synes denne regjeringa har gjort mye bra selv om mer sikkert kunne vært gjort. Saken er om det hadde blitt noe bedre med en eks Ap-regjering.

Vi kan jo bare se oss litt tilbake. Hvem har hatt høy rente ved sine regjeringsperioder? Jo arbeiderpartiet har jo det. Og det er noe som rammer folk flest, eks når vi kjøper hus. For vår økonomi har ihvertfall denne lave renten bidratt til at vi har hatt det mer romslig i hverdagen.

Man tror hele tiden det er grønnere på andre siden. Men jeg er ikke så sikker faktisk dennen gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...